اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جبران کمبود مواد شوینده در بیمارستان‌های میزبان کرونا در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هزار و ۷۰۰ لیتر مواد شوینده دیگر به بیمارستان‌های نگهداری بیماران مشکوک به کرونا در بابل اهدا شد.

جبران کمبود مواد شوینده در بیمارستان‌های میزبان کرونا در بابل

خبرگزاری فارس مازندران| # کرونا _ را_ شکست _ میدهیم شعار نیست بلکه با یاری هم و توجه به هشدارهای بهداشتی این مهمان ناخوانده هم شکست خواهد خورد.

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با بیان  اینکه به منظور کمک به خدمات درمانی در محل نگهداری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان میناگر، بیمارستان یحیی‌نژاد و بیمارستان روحانی بابل، بیش از هزار و ۷۰۰ لیتر مواد شوینده به این مراکز اهدا شد،گفت: این مواد شامل؛ مایع شست‌وشوی دست و سفیدکننده توسط مهدی صباغ‌پور، علی شفیعی‌راد و خانواده استرابادیان به این مراکز اهدا شد.

جلالی بیان کرد: همچنین این خیرین به میزان حدود ۲۰۰ لیتر مواد شوینده به دو مرکز نگهداری معلولان نوشیروانی و شفیع‌زاده بابل اهدا کردند.

این مسؤول اعلام کرد: این اقدام با پیگیری‌ چند تن از فعالان رسانه‌ به منظور ایجاد کمپین همگانی و حضور خیرین برای مقابله با ویروس کرونا در بابل شکل گرفت که به مرور با استقبال خیرین بابلی و دیگر شهرهای مازندران همراه بود.

عین الله زاهد پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل امرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: کلینیک امید سابق جهت معاینه مراجعه‌کنندگان به بیماری‌های حاد تنفسی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این کلینیک در شهر بابل، ضلع جنوبی بیمارستان آیت الله روحانی (ره) واقع شده است، البته فعالیت کلینک علی بن موسی الرضا(ع) جنب ایستگاه آمل، کوچه پاسداران ۱۸ همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

زاهد پاشا به نقش پررنگ خیران بابلی در کرونا اشاره کرد و گفت: از سوی خیرین اقلامی چون ماسک، دستکش، کلاه و مواد شوینده به دو بیمارستان میناگر و بیمارستان شهیدیحیی‌نژاد اهدا شد. 

این مسؤول اظهار کرد: نیکوکاران سلامت در دو روز گذشته اقدامات خوبی در راستای مبارزه با کرونا انجام دادند.

وی اضافه کرد: از سوی خیرین اقلامی همچون؛ ماسک، دستکش، کلاه و مواد شوینده به دو بیمارستان میناگر و بیمارستان شهیدیحیی‌نژاد اهدا شد.

زاهد پاشا اعلام کرد: بنا به درخواست خیرین سلامت بابل مبنی بر اعلام شماره حساب جهت همدلی با دانشگاه علوم پزشکی بابل در مبارزه با بیماری کرونا شماره حساب 0105629839002 اعلام می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: اقلامی چون؛ مایع دستشویی، وایتکس، ماسک فیلتردار، دستکش لاتکس، لباس یک سره یکبار؛مصرف، کیت مخصوص مورد نیاز بیمارستان‌ها ‌است که خیرین می‌توانند جهت تهیه اقلام با هماهنگی معاونت دارو غذا اقدام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نیکوکاران بابلی سرآمد خیرین در سطح کشور هستند و شاهد این ادعا، اقدامات بزرگ این عزیزان در حوزه سلامت در گذشته است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول