اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا در مدارس زنجان

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اقدامات پیشگیرانه در مقابل بیماری کرونا در مدارس استان زنجان در حال انجام است.

انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل کرونا در مدارس زنجان

محمد عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از فراگیری بیماری کرونا اقدامات لازم توسط آموزش و پرورش در حال انجام است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از کرونا برای 962 نفر توسط اداره کل برگزار شده است، بیان کرد: این کارگاه برای یک هزار و 514 نفر توسط ادارات مناطق 14 گانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه پیشگیری از شیوع آنفلوانزا و کرونا برای 17 هزار و 624 نفر از اولیای دانش‌آموزان از طریق کلاس‌های آموزش خانواده برگزار شده است، عنوان کرد: بسته‌های آموزشی مرتبط با کرونا به مناطق و مدارس به صورت متن و مدیا به تعداد 17 فایل ارسال شده است.

عباسی با بیان اینکه کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و حاد تنفسی برای 74 نفر از مدرسان آموزش خانواده برگزار شده است، گفت: توزیع 29 هزار و 176 عدد ماسک در مدارس مناطق محروم انجام شده است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از توزیع 2 هزار و 250 پوستر با موضوع سه گام کلیدی برای پیشگیری از  بیماری‌های حاد تنفسی و 30 هزار پمفلت آموزشی پیشگیری از آنفلوانزا و کرونا ویروس در بین مدارس خبر داد و گفت: 2 هزار و 750 پوستر روش صحیح شستن دست‌ها و تدوین برنامه‌های پیشگیری ویژه سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با همکاری اداره انجمن اولیا و مربیان نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه توزیع لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی و گند زدایی به مناطق در حال انجام است، عنوان کرد: تهیه و توزیع 26 هزار لیتر مواد ضد عفونی بین ادارات و مناطق 14 گانه استان برای توزیع در مدارس شهری و روستایی براساس آمار کلاس‌ها و اتاق‌ها با تاکید بر توزیع با قید فوریت انجام شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول