اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: کارخانه ایرانخودرو حتما تبصره ای برای استفاده از مدیرعامل بازنشسته پیدا کرده است

پیشکسوت باشگاه پیکان گفت: کارخانه عظیمی مثل ایرانخوردو حتما تبصره‌ای درباره استفاده از بازنشستگان پیدا کرده است.

مدیرروستا: کارخانه ایرانخودرو حتما تبصره ای برای استفاده از مدیرعامل بازنشسته پیدا کرده است

اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پیکان اظهار داشت: این انتخابی بود که مدیران باشگاه انجام دادند. آقای گرشاسبی به خاطر تجربیاتی که قبلا داشته به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. امیدوارم در این مسیر بتوانند موفق باشد و به تیم پیکان در این موقعیت حساس کمک کند.

وی در خصوص مباحثی که در مورد بازنشستگی گرشاسبی مطرح می‌شود، افزود: همه می‌دانند او مدیر بازنشسته است و از پرسپولیس به خاطر همین موضوع جدا شد. نمی‌توانم به این موضوع ورود و درباره‌اش صحبت کنم اما شاید از تبصره خاص استفاده کرده‌اند تا بتوانند به عنوان مدیرعامل انتخاب شوند.کارخانه بزرگ ایرانخودرو مسائلی به این بزرگی را زیرپا نمی‌گذارد، حتماً صحبت‌هایی شده و این مانع را برطرف کرده‌اند.

مدیرروستا در خصوص وضعیت تیم پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: من احترام زیادی برای آقای شیعی قائل هستم و همچنین هیأت مدیره سابق که در آن زمان آقای گرشاسبی رئیس‌شان بود. اگر آنها تصمیمات به موقعی می‌گرفتند و در اول تعطیلات نیم فصل سرمربی جدید را انتخاب می‌کردند موقعیت بهتری برای مربی بود تا شرایط را بهتر رقم زند. این دوستان آمدند و زمان به آقای فرکی دادند و بعد از هفته اول مربی‌ را عوض کردند. این تصمیم، ‌تصمیم درستی نبود و اگر می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند باید اول تعطیلات این کار را می‌کردند. به هر حال برای آقای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند با این تیم در لیگ بماند. امیدوارم حمایت‌های لازم از او صورت گیرد چون واقعا این تیم با این امکانات حیف است در لیگ برتر نماند.

وی در خصوص مذاکراتش با  مدیران ایرانخوردرو برای مدیرعاملی باشگاه پیکان و پیگیری های گرشاسبی گفت : من برای سمت مدیرعاملی با هیأت مدیره هیچ صحبتی نکردم. تمام مذاکراتم با مدیران ارشد ایرانخودرو بود و من به مدیران برنامه دادم. آقای گرشاسبی در این خصوص در جریان کامل بودند و با دوستان در مورد بنده صحبت کردند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول