اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اقلیمی: فصل سرما شرایط خوبی برای رکوردگیری نیست/ مسابقات عقب بیفتد، به نفع ماست

سرمربی تیم ملی آبهای آرام ایران گفت: فصل سرما شرایط خوبی برای رکوردگیری در مسافت‌های مسابقات نیست.

اقلیمی: فصل سرما شرایط خوبی برای رکوردگیری نیست/ مسابقات عقب بیفتد، به نفع ماست

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه احتمال لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: برای لغو مسابقات فعلا به ما چیزی نگفته‌اند اما فدراسیون در تلاش است این اتفاق بیفتد و مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا در جهانی برگزار شود اما شاید قبول نکنند.

وی افزود: ما از بابت سلامتی ورزشکاران نگرانی نداریم. همه آنها غربالگری شده‌اند، البته ورزشکاران همه در مجموعه هستند و رفت و آمدی هم ندارند مشکل ما سردی هواست. با توجه به سردی هوا نمی‌توان در مسافت مسابقات رکوردگیری انجام داد. چون همیشه در فصل زمستان بدنسازی داریم معمولا رکوردگیری‌ها در مسافت 5 کیلومتر انجام می‌شد.

سرمربی آبهای آرام ایران خاطرنشان کرد: تایم‌گیری اصلی را معمولا در فصل بهار انجام می‌دهیم زمانی که هوا رو به گرمی است بنابراین نمی‌توان رکوردهای الان را نسبت به فصل گرما مقایسه کرد. چون آب الان سرد است شرایط خوبی برای رکوردگیری نیست.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که شما در قشم اردو داشتید نمی‌توانستید این اردو را تا زمان اعزام در همین منطقه برگزار کنید، گفت: خیر چون آب جزر و مد داشت به همین دلیل ما نیاز داشتیم در پیست استاندارد تمرین کنیم. از طرفی قایق‌های تیمی ما در تهران بود. از زمانی که به تهران آمده‌ایم یک روز گرم ندیده‌ایم. ما خیلی امیدواریم که مسابقات به عقب بیفتد و این برای آماده‌سازی ما بسیار خوب است.

وی درباره اینکه از وضعیت حریفان خبر دارید، عنوان کرد: ازبکستان و قزاقستان در مالزی و توکیو اردو داشته، ورزشکاران ژاپن و کره هم در تایلند تمرین کرده‌اند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتیجه لازم را بگیریم.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک توکیو فروردین‌ماه در تایلند برگزار می‌شود. 16 ورزشکار در بخش زنان و مردان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول