اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خوشحالی کاپیتان اسبق آرسنال از باخت لیورپول

کاپیتان اسبق آرسنال از باخت لیورپول مقابل واتفورد ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی کاپیتان اسبق آرسنال از باخت لیورپول

به گزارش خبرگزاری فارس، باخت هفته جاری لیورپول مقابل واتفورد هر چقدر که هواداران تیم آنفیلدی را ناراحت کرد، باعث خوشحالی خیلی ها شد.

از جمله چهره های که از شکست 3 بر صفر مردان یورگن کلوپ برابر تیم قعر جدولی ابراز خرسندی کردند، گیلبرتو سیلوا فرمانده پیشین آرسنال بود.

او از این جهت خرسند بود که تیم صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس بعد از 44 بازی باخت تا به رکورد جاودانه آرسنالی ها در عدم باخت در 49 بازی که مربوط به سال 2004 است، نرسد.

این چهره به روزنامه تایمز گفت: انتظارش را داشتم که چنین اتفاقی بیفتد. البته برای خیلی ها باخت مقابل واتفورد غیرمنتظره بود. با نتیجه ای که ثبت شد، آرسنال همچنان رکوردار نباختن ماند.

سیلوا افزود: حدود 10 سال قبل لیگ برتر را ترک کردم. به این رکورد در سال 2004 رسیدیم. از آن زمان خیلی گذشته و لیورپول هم سعی کرد به آن نزدیک شود. باعث خوشحالی است که همچنان تیم شماره یک از نظر رکورد نباختن هستیم. این حس خوبی بین هواداران ایجاد می کند که مرتب درباره اش با هم حرف می زنند.

سیلوا 43 ساله که سابقه انجام 93 بازی برای تیم ملی برزیل را در کارنامه ورزشی اش ثبت کرده، از سال 2002 تا 2008 عضو توپچی های لندن بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول