اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نظارت مستمر بر 3500 واحد گردشگری مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ واحد اقامتی، پذیرایی، تفریحی در استان گفت: نظارت از این تاسیسات به صورت مستمر و شبانه‌روزی در حال اجراست.

نظارت مستمر بر 3500 واحد گردشگری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مازندران در با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری ازجمله دریا و جنگل همواره مورد توجه گردشگران از دور و نزدیک بوده حتی زمانی که شاهد تب شیوع کرونا هستیم که مازندران نیز از این ویروس مستثنا نبوده است.

در هیاهوی شیوع این بیماری می‌بینیم که بسیاری کوله‌بار سفر بسته و راهی شمال شدند که در این زمینه نگرانی‌های بسیاری برای مردم شمال به دنبال داشت.

باوجود اینکه مسؤولان استان مازندران با مشاهده نخستین مورد مشکوک به ویروس کرونا در استان بحث پرهیز از سفرهای غیرضروری را مورد تاکید قرار دادند اما باز هم سیر و سفر به این استان سرسبز ادامه داشت و همواره نیز ادامه دارد.

 

باتوجه به این مهم مسؤولان استان بیکار ننشستند و در کنار هشدارها و توجه به مسائل بهداشتی، بحث تست‌های تب‌سنجی را در مبادی ورودی استان فعال کردند.

برای اطمینان بیشتر و همچنین ادامه سفرها به این دیار سرسبز بحث نظارت شبانه‌روزی بر تاسیسات گردشگری مازندران در دستور کار قرار دارد.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان ها بازدیدها به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

مهران حسنی با اشاره به اجرای دستورات براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان، افزود: عدم ارایه خدمات درون واحدها، استعمال قلیان و برگزاری مراسم، بخشی از این مصوبات است.

وی بیان کرد: همراهی خوب بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری نشان از مدیریت این بحران در بخش مهم گردشگری دارد و قطعا با همت همه مردم و مسؤولان به زودی میزبانی شایسته‌ای برای مردم ایران خواهیم داشت.

 

معاون اداره کل گردشگری مازندران در پایان با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ واحد اقامتی، پذیرایی، تفریحی در استان گفت: نظارت از این تاسیسات به صورت مستمر و شبانه‌روزی در حال اجرا است.

به گزارش فارس، همه مازندران از چند ماه قبل برنامه‌ریزی برای میزبانی از مسافران نوروزی را در دستور کار قرار داده بود که امیدواریم باتوجه به توصیه‌ها و هشدارها هرچه زودتر از این معضل عبور کنیم و مازندران همچنان همانند گذشته میزبانی خوبی از مسافران نوروزی را داشته باشد؛ چراکه میزبان تمام افتخارش به میزبانی خوب از مهمان است.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول