اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۸ هزار عدد دستکش احتکار شده پزشکی در یاسوج

این روزها دغدغه مردم نداشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و محیط کار و زندگی است، اما هستند فروشگاه هایی که فارغ از سودآوری و درآمد، برخی اقلام را رایگان در بین مردم توزیع می نمایند.

کشف ۸ هزار عدد دستکش  احتکار شده پزشکی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد این روزها دغدغه مردم نداشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و محیط کار و زندگی است، اما هستند فروشگاه هایی که فارغ از سودآوری و درآمد، برخی اقلام را رایگان در بین مردم توزیع می‌نمایند.

 اما روی دیگر این سکه محتکرانی هستند که فقط به سودآوری فکر می‌کنند و یکی از اقلام ذکر شده را احتکار می‌کنند.

 به دنبال فعالتر شدن گشت های کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار،که به صورت هماهنگ با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن و تجارت استان و پلیس نظارت بر اماکن در شهر یاسوج، تعداد ۸ هزار دستکش مصرف پزشکی کشف شد.

اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه گشت‌های مشترک دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ، تعزیرات حکومتی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، کنترل، نظارت و بازرسی بر بازار را تشدید شده، این واحد صنفی کالای پزشکی شناسایی شده است.

 معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مورد احتکار و گرانفروشی گفت: در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۸ هزار دستکش احتکاری ،کشف شده است.

وی افزود: در همین واحد صنفی تعداد زیادی ماسک کشف گردید که با نظارت گشت مشترک در بین مردم توزیع شد.

این مقام قضایی در ادامه با اظهار اینکه، دستگاه قضایی با متخلفین و مجرمین در حوزه بهداشت و سلامت، خصوصاً کالاهای پزشکی ضرورت نیاز امروز جامعه برخورد خواهد کرد، افزود: با توجه به هشدارهایی که دستگاه قضایی در خصوص برخورد با چنین صنوفی را داده بود، این واحد صنفی پلمپ شد‌

صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در همین زمینه گفت با توجه به کشف 8 هزار دستکش در این فروشگاه مردم هرجایی که اطلاع دارند احتکار انجام گرفته، میتواند به دادستان مرکز استان و اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت،سپاه فتح استان و اتاق اصناف گزارش کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول