اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

استکی: امیدوارم سیاست در مسابقات بوکس دخیل نشود/ سیدبندی کارمان را مشکل می کند

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: قرعه کشی برای ما مهم است و امیدوارم بچه ها با قرعه خوبی روبه رو شوند.

استکی: امیدوارم سیاست در مسابقات بوکس دخیل نشود/ سیدبندی کارمان را مشکل می کند

علیرضا استکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط بوکس برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، اظهار داشت: اوضاع به نظرم خوب است. اتفاق خوبی افتاد که ما زودتر آمدیم، چون اگر قرار بود روز گذشته یا امروز بیاییم، شرایط کمی سخت می شد.

وی افزود: الان وزن بچه ها کاملا تحت کنترل است. امروز روز استراحتمان بود. از روزی که آمدیم تا شنبه بعدازظهر تمرین کرده ایم. دوشنبه روز آخر تمرینمان است و قرعه کشی هم‌انجام خواهد شد.

سرمربی بوکس با اشاره به این که قرعه کشی برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: امیدوارم قرعه مناسبی برای ما اتفاق بیفتد به خصوص شب اول و دوم، بقیه مهم نیست چون برای جنگ و سهمیه المپیک به میدان می رویم.

 

استکی با بیان اینکه شرایط خوبی حاکم است، عنوان کرد: بچه‌ها با کادر و کادر با بچه ها هماهنگ هستند. رئیس فدراسیون هم کنار ما حضور دارد، شرایط کاملا خوب و همه چیز آماده است. دیگر همه چیز بستگی به قرعه و شانس دارد، این که بچه‌ها خودشان باشند. ما تا الان تلاشمان را کرده‌ایم از این به بعد دست خدا و بچه هاست، انشالله بتوانیم سربلند شویم.

وی در پاسخ به این سوال که سیدبندی چقدر در قرعه بوکسورها تاثیرگذار است، عنوان کرد: سیدبندی به نظرم اشتباه به بوکس آمده و از ابتدا نبوده است. کشورهای تازه استقلال یافته برای خودشان این کار را کردند که مقابل هم قرار نگیرند و بتوانند بالا بیایند. از نظر من هم باید در نتایج داوری و هم سیدبندی تغییراتی صورت بگیرد. سیدبندی کارمان را سخت می کند.

استکی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که به نظر می رسد قرار است داوران اروپایی قضاوت مسابقات را بر عهده داشته باشند این برای ما خوب است یا خیر، تصریح کرد: در مسابقه جهانی در ۳ بازی حق ما را خوردند. داور کانادایی هر ۳ مسابقه ما را ۳ بر صفر اعلام کرده بود در حالی که داوران دیگر امتیازهایی مثل ۲ بر یک یا ۲۹-۲۸ دادند اما داور کانادایی ۳۰-۲۷ امتیاز داده بود. این مشکل شد. امیدوارم مسائل سیاسی در مسابقات دخیل نشود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول