اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط شهرداری لاهیجان

شهردار لاهیجان از تولید دو هزار ماسک در شهرداری لاهیجان و عرضه آن به‌صورت رایگان به مردم خبر داد.

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک توسط شهرداری لاهیجان

مسعود کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به آغاز گندزدایی معابر عمومی شهرستان لاهیجان اظهار کرد: با کمک سپاه قدس و تیپ میرزا کوچک خان از دو شب گذشته کار آلوده زدایی معابر، اماکن عمومی و پارک‌های لاهیجان آغاز و این روند تا چند روز آینده قطعاً ادامه دارد.

وی مهم‌ترین دغدغه مردم را خرید ماسک و مواد ضدعفونی عنوان کرد و گفت: برای کاهش این دغدغه مردم و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مسؤولان مربوطه مکانی در شهرداری لاهیجان را به تولید و دوخت ماسک اختصاص دادیم.

شهردار لاهیجان با اشاره به تولید دو هزار ماسک توسط شهرداری لاهیجان بیان کرد: در دو روز گذشته بیش از دو هزار ماسک در این کارگاه تولید و به‌صورت رایگان در اختیار مردم، نیروهای خدمات شهرداری و مراکز بهداشتی قرار گرفته است.

کاظمی از تداوم روند تولید ماسک توسط شهرداری لاهیجان خبر داد و افزود: در این شرایط بحرانی و حساس باید انواع خدمات بهداشتی به مردم ارائه شود به همین منظور کار تولید ماسک توسط شهرداری لاهیجان در چند روز آینده هم ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول