اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» با پس زمینه آموزشی برای کودکان در راه نشر

انتشارات سروش دو کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» و «من این قدم تو اون قدی» به قلم یگانه مرادی لاکه را با پس زمینه آموزشی روانه بازار کتاب کرد.

کتاب «یک مهمانی، یک چیزی» با پس زمینه آموزشی برای کودکان در راه نشر

یگانه مرادی لاکه از نویسندگان کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره  کتاب «من این قدم  تو اون قدی» با تصویر گری فاطمه مددی و کتاب  «یک مهمانی یک چیزی» با تصویرگری مریم اخباری گفت: در «من این قدم تو اون قدی» با پیش کشیدن موضوع بهار و رسم عیدی دادن بزرگترها به کوچک‌ترها سعی داشتم موضوع اندازه‌ها را برای بچه‌ها مطرح کنم و در کنار حس بخشندگی و سپاسگزاری در آنها نشان دهم یک شی ثابت می‌تواند برای موجوداتی با  اندازه‌های متفاوت کاربردهای متفاوت داشته باشد. 

مرادی لاکه با اشاره به کتاب  «یک مهمانی یک چیزی»  توضیح داد: در گذشته در اکثر داستان‌ها موجوداتی بد ذات و خبیث وجود داشتند، اما همیشه سعی داشتم انگشت اتهام را از روی این موجودات بردارم و به بچه‌ها بگویم همه موجودات می‌توانند خوب و مهربان باشند، ولی در مقطعی از زمان به این فکر افتادم نکند بچه‌ها به همه افراد به این دید نگاه کنند و همه را مهربان و قابل اعتماد بشمارند. از این رو سعی کردم  با یک تلنگر به بچه‌ها نشان دهم که گاهی هم باید احتیاط کنند.

گفتنی است از این نویسنده بزودی کتاب دیگری برای همین گروه سنی با عنوان «من این قدم تو اوم قدی» از سوی سروش منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول