اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقی زاده: خوشحالم فتح الله زاده دوباره به استقلال برگشت/وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه ندارد

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دیدار کرد.

تقی زاده: خوشحالم فتح الله زاده دوباره به استقلال برگشت/وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز میزبان جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان بود. در این جلسه که چندتن از مشاوران فتح‌الله‌زاده هم حضور داشتند، ابتدا تقی‌زاده شروع به صحبت کرد و گفت: خوشحالیم که  فتح‌الله‌زاده دوباره به استقلال برگشته است. ان‌شاءالله استقلال با حضور ایشان دوران جدید و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. مقارن شدن حضور ایشان با ماه مبارک رجب هم اتفاق بسیار میمون و مبارکی است. 

تقی‌زاده به عنوان مسئول واگذاری سرخ‌آبی‌های پایتخت در ادامه افزود: ان‌شاءالله باید یک بازدید از کمپ حجازی داشته باشیم تا برای قیمت گذاری و بحث افزایش سرمایه برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مقدمات فراهم شود. الان مرغوبکار در اختیار باشگاه استقلال است و سند آن هم برای استقلال تنظیم شده است. درفشی‌فر هم به پرسپولیس داده شده است. ساختمان دو باشگاه را هم با فدراسیون درحال مذاکرات مربوطه هستیم تا ببینیم پول این دو ساختمان در دوره آقای دادکان از کجا تامین شده است.

تقی‌زاده در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: آقای وزیر با توجه به لطفی که به بنده دارند در روزهای گذشته برای حضور فتح‌الله‌زاده بسیار پیگیری می کردند. ایشان به عنوان کسی که استراتژی ورزش را طراحی می‌کند ، برای همه باشگاه‌ها اهمیت قائلند. استقلال و پرسپولیس چون زیر مجموعه وزارتخانه هستند، به نوعی فرزند وزارت خانه محسوب می‌شوند. به هیچ وجه من ندیدم آقای وزیر ذهنیت خاصی به یک باشگاه داشته باشند. ایشان با همه وجود از دو باشگاه حمایت می‌کنند. آقای وزیر معتقد است هرچقدر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قدرتمند باشند، کشور هم از آن‌ها منتفع می‌شود و امیدوارم در زمان ایشان این دو باشگاه واگذار شوند. همچنین در تلاش هستیم تا بودجه وزارت ورزش را چند برابر کنیم. مطمئن هستیم آقای فتح‌الله‌زاده با تمام وجود آمده تا استقلال را به روزهای خوبش برگرداند و از خداوند متعال خواهان توفیق ایشان در این امر هستیم. 

فتح‌الله‌زاده در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از آقای تقی‌زاده گفت: شما لطف کردید وقت گذاشتید و با تمامی مشغله کاری تشریف آوردید امیدوارم بتوانم با کار بیشتر جبران محبت کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول