حال دبیرکل جامعه روحانیت مبارز رو به بهبود است
یکی از بستگان حجتالاسلام پورمحمدی درباره بیماری کرونای وی گفت: تب ایشان از شب گذشته قطع شده و از صبح امروز حالشان رو به بهبود است.
یکی از بستگان حجّتالاسلام مصطفی پورمحمّدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره خبر ابتلای وی به کرونا گفت: از هفته پیش علائمی مثل تب و درد قفسه سینه در حجّتالاسلام پورمحمّدی مشاهده شد و تست اولیه کرونا بهعمل آمد که جواب آن منفی بود. وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفته گذشته، اسکن ریه از حجّتالاسلام پورمحمّدی انجام شد. اگرچه بهطور قطعی مشخص نشد که ایشان به کرونا مبتلا هستند، امّا با توجه به تب طولانی مدت و علائمی که وجود داشت، بیماری حجّتالاسلام پورمحمّدی، کرونا شناخته شد و از روز پنجشنبه هفته گذشته، ایشان در بیمارستان بستری و تحت کنترل هستند. وی افزود: تب حجّتالاسلام پورمحمّدی از شب گذشته (جمعهشب) قطع شده و از صبح امروز حال ایشان رو به بهبود است. پزشکان نیز گفتهاند اگر همین روال ادامه پیدا کند، حجّتالاسلام پورمحمّدی ظرف سه چهار روز آینده از بیمارستان مرخص میشوند. انتهای پیام/
16:52 - 10 اسفند 1398