اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ویلچرهای خودران در فرودگاه به کمک ناتوانان می‌آید+عکس

هواپیمایی انگلیس قصد دارد برای تسهیل جابجایی معلولان از ویلچرهای برقی خودران استفاده کند و این کار را در فرودگاه جان اف کندی آغاز کرده است.

ویلچرهای خودران در فرودگاه  به کمک ناتوانان می‌آید+عکس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، هواپیمایی انگلیس قصد دارد برای تسهیل جابجایی معلولان از ویلچرهای برقی خودران استفاده کند و این کار را در فرودگاه جان اف کندی آغاز کرده است.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در حال آزمایش صندلی‌های چرخدار برقی مستقل در در فرودگاه جان اف کندی است تا به معلولان و ناتوانان کمک کند.

دفعه دیگر که از این فرودگاه برای پرواز استفاده  می‌کنید، ممکن است هنگام حرکت به سمت گیت، متوجه افرادی شوید که ویلچر برقی خود به سوی خروجی در حرکت هستند.

بریتیش ایرویز امروز فیلمی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد در حال آزمایش صندلی‌های چرخدار برقی مستقل در ششمین فرودگاه شلوغ کشور است تا ببیند چگونه می‌توانند به مسافران نیازمند کمک کنند.

ویلچرهای یادشده از فناوری شناسایی موانع برخوردار هستند و می‌توانند عابران دیگر و اشیای گوناگون را شناسایی کنند تا جلوی برخورد با آنها گرفته شود.

ویلچر پس از رها کردن فرد در گیت مورد نظر خود، دوباره به ایستگاه حوضه خود باز می‌گردد؛ جایی که مسافر بعدی منتظر آن است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول