کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان دانشگاه پیام نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از کاهش ساعت کار حضوری و دورکاری کارکنان این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.
امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزار ی  فارس از کاهش ساعت کاری کارکنان تا پایان هفته جاری (۱۴ اسفند) خبر داد و گفت: طبق مصوبه نشست فوق العاده هیات رییسه دانشگاه و در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش ویروس کرونا، ساعت کاری سازمان مرکزی ، ستادهای استانی، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور به صورت حضوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و به صورت دورکاری از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۴۵ خواهد بود. وی با عنوان اینکه کلیه مراقبت‌های بهداشتی، ارائه ماسک و ضد عفونی سطوح ، سرویس‌های ایاب و ذهاب و اتومبیل‌های شخصی در سازمان مرکزی در حال انجام است و به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تاکید کرد: طبق اطلاعیه های قبلی، کلیه مراکز و واحدها تا پایان سال، باید کلاس‌های آموزشی را به صورت الکترونیکی برگزار نموده و روزهای پنج شنبه نیز جزء تعطیلی کاری محسوب خواهد شد. بهروز اضافه کرد: معاونت اداری، مالی و عمرانی برای دورکاری کارکنان،مرخصی و عدم مراجعه جانبازان و بیماران ریوی تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: به منظور پیشگیری از ابتلای همکاران دارای بیماری های زمینه ای از جمله تنفسی، ریوی، دیابت، آسم، بیماری های خاص و همچنین همکاران باردار و دارای پاس شیر نیز مصوب شد این قبیل همکاران تا پایان هفته جاری با هماهنگی مدیر مربوطه و ارائه مدرک معتبر از پزشک متخصص نسبت به انجام وظیفه محوله به صورت دورکاری اقدام کنند و نیاز به حضور فیزیکی نیست وی با عنوان اینکه مصوبات هیات  رئیسه سه دانشگاه در راستای سلامتی و آسایش و امنیت خاطر کارکنان است، هر گونه تعطیلی احتمالی را منوط به اعلام ستادهای استانی مقابله با کرونا مستقر در استانداری ها در سراسر کشور دانست. انتهای پیام/ .
دانشگاه پیام نور
14:11 - 29 فوریه 2020

2 بازنشر
38 بازدید



1 پاسخ