اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فعالیت 100 طلبه قرارگاه جهادگران سلامت قم در بخش‌های درمانی بیماران مبتلا به کرونا

مسؤول قرارگاه جهادگران سلامت قم از مشارکت 100 نفر از طلاب این قرارگاه در مراکز درمانی قم خبر داد.

فعالیت 100 طلبه قرارگاه جهادگران سلامت قم در بخش‌های درمانی بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام کاظم‌زاده مسؤول قرارگاه جهادگران سلامت قم با اشاره به فعالیت این قرارگاه جهادی در مراکز درمانی قم، اظهار داشت: بیمار کرونایی باید هر نیم ساعت یکبار آب مصرف کرده و گلویش تازه شود. در نتیجه 100 نفر از طلاب عضو قرارگاه جهادگران سلامت قم در سه شیفت به صورت دائم کار خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این تعداد از طلاب همه آموزش‌های لازم برای مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری کرونا را فرا گرفته‌اند، گفت: این 100 طلبه مانند پرسنل مراکز درمانی با آموزش‌های لازمی که دیده‌اند، در مراکز درمانی فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه اقدام دیگر طلاب قرارگاه جهادگران سلامت قم نیز در حوزه بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی است.

حجت‌الاسلام کاظم‌زاده اضافه کرد: این طلاب بسته‌های اقلام بهداشتی خود را پس از آماده‌سازی در منازل مردم در قم تحویل می‌دهند، ضمن اینکه اکنون در این قرارگاه با کمک معتمدان و ائمه جماعات، سالمندان مناطق شناسایی می‌شوند و طلاب یادشده در صورتی که افراد سالمند نیاز به خدماتی مانند خرید از بیرون از منزل دارند، کارهای آنها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول