اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

موردی از ویروس کرونا در نهاوند مشاهده نشده است/ کنترل ورود مسافران

مدیر شبکه بهداشت نهاوند با بیان اینکه موردی از بیماری کرونا در نهاوند مشاهده نشده است گفت: ورود مسافرین و میهمانان از شهرهای آلوده را کنترل می‌کنیم.

موردی از ویروس کرونا در نهاوند مشاهده نشده است/ کنترل ورود مسافران

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به نگرانی مردم مبنی بر ورود مهمانانی از شهرهای آلوده به کرونا در روستاها و شهرهای نهاوند اظهار کرد: برای پیشگیری از انتقال این ویروس از طریق مسافرین و مهمانان این شهرها، به محض اطلاع ورود مهمان به شهرستان، پیگیری، گرفتن شرح حال، مشاوره و آموزش درب منزل توسط بهورزان در روستاها و در شهرها توسط کارشناسان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: از خانواده‌های مهمانپذیر و همشهریان تقاضامندیم، در صورت داشتن میهمان از سایر شهرها آلوده به ویروس و با علائم بیماری؛ افراد مشکوک را برای مراجعه به پزشک راهنمایی و مرکز بهداشت شهرستان را در این خصوص مطلع کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: تاکنون هیچ مورد مشکوک یا مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده و در صورت موارد مشکوک بدون شک اطلاع‌رسانی درست انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام کادر بهداشتی و درمانی در خانه‌های بهداشت؛ پایگاه و مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ شهرستان نهاوند در حال آماده‌باش کامل هستند و برای شناسایی بیماران مبتلا به کرونا ویروس تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

دارابی با تاکید به اینکه تا این لحظه هیچگونه مورد مثبتی از بیماری کرونا در شهرستان نهاوند مشاهده نشده است افزود: آزمایش اولیه کرونا بر روی تعدادی از بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان نهاوند انجام شده است، اما نتایج همه آنها منفی بوده و هیچ‌گونه آزمایشی مبنی بر اینکه شخصی در شهرستان نهاوند دچار بیماری کرونا شده باشد تا این لحظه مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: همشهریان مطالب و اخبار بیماری کرونا را از رسانه‌های معتبر و رسمی دریافت کنند و به شایعات فضای مجازی اعتنا و توجهی نکنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول