اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آغاز کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه تهران از امروز

کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه تهران از امروز آغاز شد، نحوه برگزاری کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و جبرانی هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

آغاز کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه تهران از امروز

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از هفته گذشته با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، دانشگاه‌های کشور تعطیل شده‌اند.

با تصمیم رئیس دانشگاه تهران و بر اساس تصمیمات شورای آموزشی این دانشگاه، از امروز کلاس‌های دروس نظری تا پایان اسفند به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد و کلاس‌ها  به صورت الکترونیکی برگزار می‌شوند.

دانشگاه تهران به اعضای هیأت علمی و کارکنان در پردیس و دانشکده‌ها تاکید کرده که حتما در محل کار حضور داشته باشند و برنامه‌های آموزشی خود را اجرا کنند.

برگزاری کلاس‌های زنده الکترونیکی طبق تقویم هفتگی امکان پذیر است و نحوه برگزاری کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و جبرانی متعاقباً اعلام خواهد شد.
همچنین برگزاری جلسات دفاعیه‌های پایان نامه‌ها و رساله‌ها با هماهنگی واحدها و اعضای هیأت داوران به روال معمول ادامه می‌یابد. حسب ضرورت، حضور برخی از اعضای هیأت داوران می‌تواند به صورت مجازی باشد.
 معاونان آموزشی واحدها موظف به رصد برگزاری کلاس‌ها و گزارش آن به صورت هفتگی به معاونت آموزشی شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول