اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

ماجرای کلید زنگ کنار دست رهبری چه بود؟

کلید زنگ متصل به پایه صندلی‌ای که در فیلم پیام تشکر رهبر انقلاب از پزشکان و پرستاران مشاهده شد، شایعاتی را در فضای مجازی توسط رسانه‌های ضدانقلاب به وجود آورد.

ماجرای کلید زنگ کنار دست رهبری چه بود؟

از شایعه تا واقعیت: پس ازانتشار پیام ویدئویی رهبر انقلاب و تشکر از مجموعه پزشکان وپرستاران کشور، وجود یک «کلید زنگ» در کنار دست رهبر انقلاب ، دستمایه تفاسیر متعدد معاندین در فضای مجازی شد. برخی رسانه‌های ضدانقلاب  نوشتند که این زنگ را دستگاهی برای کمک ایشان برای تکلم بهتر است.

 

اما واقعیت چیست؟

واقعیت این است که وجود این کلید نه تنها در اتاق بیت رهبری اتفاق جدید نیست بلکه وجود چنین کلیدی که برای احضار افراد خارج از اتاق استفاده می‌شود در بسیاری از اتاق‌های اداری وجود دارد.

همین کلید و زنگ به پایه سمت چپ صندلی رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان کنفرانس اسلامی در سال ۸۹ نیز وجود داشته و تازگی ندارد.

 

اوایل هفته پیش نیز شایعه کرده بودند که رهبر انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا در کلاس خارج از فقه خود فاصله زیادی را نسبت به طلاب درخواست کرده که جستجوی تصاویر نشان داد چنین فاصله‌ای در تمامی کلاس‌های درس خارج از فقه ایشان وجود داشته است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول