اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فلاح: حمایت می‌کردند، لیگ برتری می‌شدیم/ می‌گویند تیم را منحل کنید

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: ریس شورای شهر شیراز گفت پول ندارید و تیم را منحل کنید.

فلاح: حمایت می‌کردند، لیگ برتری می‌شدیم/ می‌گویند تیم را منحل کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول فلاح در مورد شرایط تیم فجر گفت: ابتدای فصل گفتیم اگر حمایت کنید لیگ برتری خواهیم شد زیرا برای حضور در لیگ برتر باید امکانات سخت افزاری و  منابع مالی ثابت داشته باشیم. آنها به یک سوم از وعده هایشان عمل کردند. آن هم قطره چکانی و به موقع نبود که همین مساله باعث کم شدن انگیزه بازیکنان ما شد.

وی افزود: فجرسپاسی نام شهید بر خود دارد و به گفته مقام معظم رهبری باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود. ما در نیم فصل اول خوب بودیم اما وعده ها عملی نشد و در نیم فصل دوم به مشکل خوردیم. تیم هم مشکل فنی دارد. همه تیم هادر دنیا مشکل فنی دارند‌ ضمن اینکه مربی و مدیرعامل هم ممکن است اشتباه گنند.

فلاح که با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش صحبت می کرد، تصریح کرد: یک تیم 9 امتیاز می گیرد و دو تیم مقابلش بازی نمی کنند و یک تیم هم سرمربی خود را تغییر می دهد. از ریس محترم قوه قضاییه می خواهم به بحث فساد در فوتبال ورود کنند. 

مدیرعامل فجر با اشاره به مشکلات مالی باشگاه خود، گفت: برخی مشکلات ما مربوط به مسایل مالی و خودمان است ولی بخش دیگر مربوط به این شرایطی است که گفتم. ریس شورای شهر اعتقادی به تیمداری ندارد و می گوید اگر پول ندارید تیم را منحل کنید و درش را ببندید. 

وی ادامه داد: چرا عدالت اجتماعی در ورزش رعایت نمی شود. چرا برخی تیم ها شرایط خوبی دارند ولی فقیرانه روزگار می گذرانیم؟

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول