اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فرجی: پنالتی حریف ما را بهم ریخت/ بازیکنان پرسپولیس فحش می‌دادند و اتفاقی هم نمی‌افتاد

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: پنالتی پرسپولیس از نظر روحی تیم ما را بهم ریخت.

فرجی: پنالتی حریف ما را بهم ریخت/ بازیکنان پرسپولیس فحش می‌دادند و اتفاقی هم نمی‌افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد فرجی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود که ما روی دو غفلت گل خوردیم. می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه را جبران کنیم، اما اینگونه نشد. تیم ما جوان شده و تغییرات زیادی هم داشتیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم. ضمن اینکه پنالتی پرسپولیس از نظر روحی تیم ما را بهم ریخت. 

وی درمورد گلزنی‌اش در این بازی و شکستن رکورد کلین‌شیت‌های رادوشوویچ، ادامه داد: خدا را شکر که توانستم زحمات بازیکنان را به ثمر برسانم. نمی‌دانستم که طلسم رادوشوویچ را شکستم که البته کار خوبی کردم. لطف خدا بود که امروز گلزنی کردم و امیدوارم بازهم بتوانم به تیمم کمک کنم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو درمورد اینکه بازی های رفت و برگشت مقابل پرسپولیس برایش خوش یمن بود، گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و گل زدن به این تیم واقعا لذتبخش است، اما ناراحتم که امروز تیمم باخت.

فرجی درخصوص مصدومیتش و اعتراض به داور، تصریح کرد: در یک صحنه در کنار زمین نادری ضربه‌ای به من زد که اگر پایم روی زمین بود قطعاً رباط پاره می‌کردم. به داور گفتم که واقعاً نمی‌بینید که جوراب من پاره شده و خون‌ریزی دارم که داور کارت زرد به من نشان داد. به نظرم داوری برای این بازی کوچک بود. ما حرف می‌زدیم و کارت زرد می‌گرفتیم و بازیکنان حریف فحش می‌دادند و اتفاقی برایشان رخ نمی‌داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول