اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کهرنگی: فشنگ‌ها تا چند روز آینده ترخیص می‌شود/ نگاه ویژه مسئولان باعث شده تا آماده باشیم

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: برای ترخیص فشنگ‌ها باید مراحل اداری طی شود.

کهرنگی: فشنگ‌ها تا چند روز آینده ترخیص می‌شود/ نگاه ویژه مسئولان باعث شده تا آماده باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی تیراندازی کشورمان برای آمادگی بیشتر برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو در تورنمنت دانمارک شرکت کرد و پس از آن راهی هانوفر شد.

در جریان این سفر فشنگ هم خریداری شد اما هنوز این فشنگ‌ها ترخیص نشده و این احتمال وجود دارد تا پایان هفته فشنگ لازم به دست تیراندازان برسد.

بدرالملوک کهرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ترخیص فشنگ‌ها، اظهار داشت: تیراندازان ما بعد از دانمارک سفری به هانوفر داشتند که بسیار اثربخش بود و توانستند در این سفر سلاح‌ها را به روز کرده و هر چه را که نیاز دارند خریداری کنند.

وی افزود: فشنگ‌های تست‌شده که بسیار ارزشمند است تهیه شد. با توجه به محدودیت‌هایی که در خروج فشنگ از آلمان بود، این فشنگ‌ها امانت ماند تا در اردوی بعدی از آن استفاده کنیم. فشنگ‌هایی که وارد ایران شده نیاز به مراحل اداری دارد و تا چند روز دیگر ترخیص می‌شود. ما هفته آینده این فشنگ‌ها را خواهیم داشت.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی با اشاره به کمک‌هایی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته، خاطرنشان کرد: من از وزارت ورزش و شورای برون‌مرزی به خاطر حمایت‌هایی که از اردوی ما داشتند تشکر می‌کنم. وزارت ورزش قول کمک یک میلیاردی را برای تجهیزات به ما داده بود که عملی شد و فدراسیون هم این تجهیزات را تهیه کرد.

کهرنگی یادآور شد: سلاح‌ها به‌روز رسانی شده و ورزشکاران ما هیچ مشکلی ندارند. با وجود اینکه سالهای قبل مشکلات تحریم را نداشتیم اما امسال نسبت به سالهای قبل بهتر بود. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به تیراندازی دارند و درک کرده‌اند ما به تجهیزات و به‌روزرسانی نیاز داریم. این نگاه ویژه باعث شده تا ما آماده باشیم. منتظر هستیم برنامه‌های سرمربیان انجام شود و ما مسابقات پیش رو را به خوبی برگزار کنیم. فدراسیون پزشکی هم در این مدت کمک کرده و با گندزدایی باعث شده تا با آرامش اردوها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول