اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات مدیررسانه ای سایپا در مورد عدم حضور صادقی درنشست خبری

مدیر رسانه ای باشگاه سایپا در خصوص عدم حضور سرمربی این تیم در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مدیررسانه ای سایپا در مورد عدم حضور صادقی درنشست خبری

فربد بقایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد غیبت ابراهیم صادقی در نشست خبری اظهار داشت: نیت قلبی ما هیچ وقت در باشگاه سایپا بهم زدن برنامه های سازمان لیگ و یا عدم رعایت قوانین نیست و نبوده و نخواهد بود. امروز هم به درخواست خود خبرنگاران در نشست خبری حاضر نشدیم.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه توصیه می شود کمتر افراد اجماع داشته باشند از صبح امروز خبرنگاران با بنده تماس داشتند که با توجه به غیبت بهنام سراج سرمربی نفت آبادانف ابراهیم صادقی هم در سازمان لیگ حضور پیدا نکند تا خبرنگاران برای برگزاری نشست یک مربی مجبور نشوند راهی سازمان لیگ شوند. بنده هم به خاطر تعاملی که با خبرنگاران دارم این تصمیم را گرفتم و همان را به گوش مسئولان سازمان لیگ رساندم وگرنه قصد دیگری در کار نبود.

بقایی افزود: از سازمان لیگ هم توقع داریم حالا که اعلام به برگزاری بازی ها کرده اند حداقل در مواردی که می توان از رفت و آمد های غیر ضروری جلوگیری کرد تعامل کند نه اینکه مقابل ما جبهه بگیرند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول