اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین ادعای اردوغان درباره دیدار با پوتین را رد کرد

سخنگوی کرملین با رد ادعای رئیس‌جمهور ترکیه مبنی بر دیدار با همتای روسی خود، گفت پوتین برنامه‌ای برای دیدار با او ندارد.

کرملین ادعای اردوغان درباره دیدار با پوتین را رد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه، ادعای «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه درباره دیدار با «ولادیمیر پوتین» همتای روسی خود در روز پنجم مارس را تکذیب کرد.

به نوشته خبرگزار ی«اینترفکس»، پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «پوتین تا الان هیچ برنامه‌ای برای دیدار [با اردوغان] در تاریخ پنجم مارس ندارد».

بر این اساس، وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال سفر پوتین به استانبول در همان تاریخ نیز تصریح کرد: «خیر، رئیس‌جمهور پوتین در آن تاریخ برنامه کاری دیگری دارد».

به نوشته اینترفکس، سخنگوی کرملین اما توضیح داد: «در عین حال، تماس‌های کاری در سطح کارشناسان بین روسیه و ترکیه، با محوریت وضعیت ادلب، در جریان است».

اظهارات پسکوف در حالی است که اردوغان روز گذشته مدعی شده بود در تاریخ پنجم مارس با پوتین در استانبول دیدار می‌کند و لزوم اجرای تمام بندهای توافق سوچی را به او گوشزد خواهد کرد.

رد ادعای اردوغان درباره دیدار پوتین در حالی انجام شد که گروه‌های تروریستی از صبح امروز حملات شدیدی را با پوشش توپخانه‌ای سنگین نظامیان ترکیه‌ای به مواضع ارتش سوریه در شهر «سراقب» واقع در جنوب ادلب آغاز کردند و برخی رسانه‌های معارض نیز مدعی اشغال مجدد این شهر توسط تروریست‌ها شدند.

یک منبع نظامی روسی اما با تکذیب ادعای بازاشغال سراقب، تاکید کرد این شهر به طور کامل در کنترل ارتش سوریه است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول