اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بهتری: اضافه شدن انجمن ها به فدراسیون رزمی منوط به تصمیم وزارت است

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: اضافه شدن دیگر انجمن های رزمی به فدراسیون منوط به تصمیم مسئولین وزارت ورزش و جوانان است.

بهتری: اضافه شدن انجمن ها به فدراسیون رزمی منوط به تصمیم وزارت است

یوسف بهتری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در خصوص اضافه شدن برخی از انجمن های رزمی به فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: ظرفیت فعالیت این انجمن ها در فدراسیون رزمی وجود دارد اما این موضوع منوط به تصمیم و دستور مسئولین وزارت ورزش است. ما تابع دستور وزارت هستیم و چنانچه این تصمیم گرفته شود، با آغوش باز پذیرایی این عزیزان خواهیم بود.
وی ادامه داد: در مورد سبک ها هم برنامه فدراسیون به همین ترتیب است. البته در راستای ساماندهی سبک ها در گذشته نیز فعالیت های زیادی صورت گرفته و ما نیز به دنبال سرو سامان دادن هرچه بیشتر این بخش هستیم. وضعیت سبک ها در کمیته فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سبک های که فاقد شرایط لازم بودند، مجوز فعالیت شان تمدید نشد. در سوی مقابل اگر سبکی هم واجد شرایط باشد، قطعاً درب فدراسیون ورزش های رزمی به رویشان باز خواهد بود.
رئیس فدراسیون رزمی تصریح کرد: به طور کلی یکی از اهدافمان افزایش نیروی فعال در بخش های مختلف است و به هیچ وجه با دافعه به سبک ها و انجمن ها نگاه نمی کنیم. اتفاقاً در همین راستا با سازمان و نهادهای همچون سازمان ورزش ارتش و بسیج ورزش کشور جلساتی داشتیم و تا عقد تفاهم نامه فاصله زیادی با آنها نداریم. به هرصورت تمام تلاشمان این است که پیشرفت کمی و کیفی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه به صدور کارت الکترونیک و سامانه صدور احکام اشاره کرد و گفت: در ارتباط با صدور کارت عضویت الکترونیکی و سامانه صدور احکام نیز با چندین شرکت معتبر وارد مذاکره شدیم و در نظر داریم هر چه سریعتر امکانات لازم برای این موضوعات فراهم شود. یکی دیگر از اهداف ما ایجاد اتوماسیون مناسب اداری برای ارتباط با بخش های مختلف فدراسیون، هیات ها، انجمن ها و سبک ها است. قطعا در صورت راه اندازی اتوماسیون مناسب در وقت و انرژی صرفه جویی قابل توجه ای می شود و در کنار این موضوع دست اندرکاران این بخش ها نیز می توانند به راحتی با مسئولین فدراسیون در ارتباط باشند و به نوعی سرعت انجام و پیگیری امور بالا می رود.

بهتری خاتمه داد: امیدوارم همدلی موجود در خانواده بزرگ رشته های رزمی به همین ترتیب ادامه دار باشد تا بتوانیم با تکیه به کمک و همفکری تمام عزیزان آینده درخشانی را در تمام بخش ها پیش رو داشته باشیم.
انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول