اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گلایه‌های مربی شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس از رای علیه باشگاه مشهدی

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس از رای علیه این باشگاه گلایه کرد.

گلایه‌های مربی شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس از رای علیه باشگاه مشهدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس به جای مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو حاضر شد و اظهار داشت: ابتدا درگذشت چند تن از هموطنان‌مان به خاطر شروع بیماری کرونا را تسلیت می‌گویم. امیدوارم هر چه زودتر این معضل جهانی حل شود و آرامش برگردد ما بعد از چند بازی سنگین مقابل مسجدسلیمان بازی خوبی انجام دادیم و از نظر ذهنی و بدنی آماده بازی با پرسپولیس هستیم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و باید مقابل تیم قابل احترام پرسپولیس بازی کنیم. تنها ناراحتی ما این است که نمی‌توانیم هواداران خود را در کنارمان داشته باشیم تا در مسابقات به ما کمک کنند.

وی افزود: این هفته کمیته انضباطی هم برای ما رأی صادر کرد که شاید در حیطه وظایفم نباشد در موردش صحبت کنم و باشگاه قطعا این مسأله را پیگیری خواهد کرد و جواب خوبی خواهد داد. ما در بازی فردا سعید صادقی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت و جعفری سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند به خوبی جای آنها را پر کنند.

وی در مورد اینکه حکم سنگینی برای باشگاه بریده شده اظهار داشت: باشگاه ما پرقدرت این مسأله را پیگیری خواهد کرد اما در آسیا حضور داریم و از طرفی تیم‌های خارجی و عربی هم مشکلاتی برایشان پیش آمده است. ما و استقلال مجبور شدیم بازی‌های پلی‌آف را در خارج از خانه برگزار کنیم و بعد از آن هم در گروه سختی قرار گرفتیم با تیم الهلال قهرمان آسیا بازی کردیم. مقابل پاختاکور در حالی سه بر صفر باختیم که دو گل آفساید خوردیم و یک پنالتی هم برای‌مان به شهادت کارشناسان گرفته نشد. چند موقعیت گل را هم از دست دادیم.

مربی شهرخودرو افزود: وقتی در آسیا به ما بی‌مهری می‌کنند و  با مشکلاتی مواجه هستیم توقع داریم در کشور خودمان اندکی به ما کمک شود باشگاه ما ادله خود را دارد قرارداد بازیکنان با تأیید سازمان لیگ فسخ شده چطور اکنون می‌گویند چرا با این بازیکنان قرارداد بسته‌اید. وقتی قبل از بازی مهم‌مان این رأی صادر می‌شود شائبه پیش می‌آید که چرا تیم ما با این چنین جریمه‌ای مواجه شده است و در حق ما کم لطفی شده است.

وی در مورد اینکه برخی از تیم‌ها از مهندسی نتایج در لیگ صحبت می‌کنند و شما هم می‌گویید اتفاقات شائبه‌برانگیز است،‌گفت: برداشت من این نیست که از یکسری دست‌های پشت پرده صحبت کنم یکسری اتفاقات رخ داده است.  من می‌گویم وقتی ما در آسیا حضور داریم نباید خودزنی کنیم. وقتی تمام آسیا علیه فوتبال ایران بسیج شده‌اند ما باید بتوانیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. اما اکنون دو بازیکن تأثیرگذار ما محروم هستند چه کسی باید جواب ما را بدهد؟ قرارداد با تأیید خود سازمان لیگ فسخ شده است. شاید اگر این اجازه داده نمی‌شد این قراردادها امضا شود باشگاه ما فکر دیگری می‌کرد.

وی در مورد اینکه چرا سرمربی شما در نشست خبری حاضر نشد،‌ خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در تهران نمی‌توانستیم زمین تمرین پیدا کنیم و مجبور شدیم آخرین تمرین را در مشهد برگزار کنیم. من از طرف سرآسیایی از شما عذرخواهی می‌کنم اما من هم دیشب به خاطر کار شخصی که داشتم به تهران آمدم و سرآسیایی همه به خاطر تداخل پروازی نتوانست بیاید.

وی در مورد اینکه به نظر شما برگزاری لیگ بدون تماشاگر خوب است یا نه،‌ تصریح کرد: اکنون یک بیماری در کشور ما شیوع پیدا کرده است و باید موارد بهداشتی و امنیتی رعایت شود و مقابل نفت مسجدسلیمان دوست داشتیم طرفداران‌مان حضور داشته باشند اما یک روز قبل از مسابقه به ما گفتند بازی بی‌تماشاگر است ما هم بدون هیچ مشکلی بازی کردیم.

مربی شهرخودرو ادامه داد:  این مسائل طبیعی است اما سوال من این است چرا لیگ را با توجه به بیماری‌ها تعطیل نکنیم سری A ایتالیا مسابقاتش را تعطیل کرده چرا مسابقات لیگ برتر ما تعطیل نشود تا موارد بهداشتی و امنیتی رعایت شود و لیگ پس از آن با تماشاگر برگزار شود به جز تماشاگران 150 نفر از بازیکنان و عوامل برگزاری درگیر مسابقات هستند. ما هم آدم هستیم. بهتر است لیگ تعطیل شود تا در آینده با حضور تماشاگران لیگ را برگزار کنیم این سوالات را اساتید مطرح کردند و جوابی نگرفتند من هم این حرف‌هارا تکرار کردم.

سید عباسی در مقابل تقابل با گل‌محمدی سرمربی سابق شهرخودرو گفت: گل‌محمدی یکسال و نیم موفق را در شهرخورو سپری کرد مربی خوب و قابل احترامی و به نامی هستند. برای تیم ما ایشان زحمت کشیدند و همواره از ایشان در شهرخودرو به نیکی یاد می‌شود تقابل با تیم سابق اتفاقی است که در تمام دنیا رخ می‌دهد فردا هم یکسری دوستان خوب دوباره دور هم جمع می‌شویم و فضای فوق‌العاده در بازی حاکم می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول