اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان بیمار ثبت شده کرونایی ندارد/ ولی‌عصر، بیمارستان پشتیبان موارد مشکوک است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ بیمار کرونایی در استان زنجان ثبت نشده است، گفت: همه بیمارستان‌های استان ملزم به پذیرش بیمار و انجام مراقبت‌های اولیه هستند و بیمارستان ولی‌عصر برای پشتیبانی از موارد مشکوک پیش‌بینی شده است.

زنجان بیمار ثبت شده کرونایی ندارد/ ولی‌عصر، بیمارستان پشتیبان موارد مشکوک است

پرویز قزلباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به استرس ایجاد شده در بین مردم با توجه به شایعات پخش شده ،اظهار کرد: بر اساس اطلاعات موجود تا این لحظه، هیچ مورد مثبتی در استان زنجان از ابتلا به بیماری کرونا ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر لزوم کنترل امور با حساسیت بالا گفت: باید متوجه بود که به دلیل ویژه بودن شرایط فعالیت کروناویروس، احتمال شیوع آن وجود دارد ولی تا این لحظه هیچ مورد ثابت شده‌ای در استان وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بیمارستان پیش‌بینی شده برای پذیرش بیماران کرونا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی همه بیمارستان‌ها ملزم به پذیرش بیماران خود هستند و این برنامه شامل شهرستان‌ها هم می‌شود و در صورت لازم باید اقدامات اولیه انجام شود.

قزلباش تاکید کرد: اگر بیماری نیاز به مراقبت‌های بیشتر و کنترل داشته باشد، بیمار به مرکز استان منتقل و در بیمارستان ولی‌عصر پشتیبانی خواهد شد، ولی باید مد نظر باشد که پذیرش بیماران در همه بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید مجدد بر پذیرش بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و انجام اقدامات اولیه افزود: بیماران برای پیشگیری از بروز مشکل در فعالیت بیمارستان ولی‌عصر نباید فقط به این بیمارستان مراجعه کنند چرا که این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی پشتیبانی کننده پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مشاهده شدن انتقال بیماران با لباس‌های مخصوص گفت:  این اقدامات پیشگیرانه و در راستای حفاظت از مردم است و نتایج آزمایش همه این بیماران در ابتلا به بیماری کرونا منفی بوده است.

قزلباش با اذعان به مشکلات موجود در حوزه مواد شوینده گفت: با تدابیر پیش‌بینی شده این مشکلات به زودی حل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: کارخانه‌های تولید مواد شوینده و بهداشتی فعال، تدابیری برای حل مشکلات موجود در این حوزه پیش‌بینی کردند و به نظر طی چند روز آینده این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول