اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بارش برف و باران در محورهای 20 استان/ انسداد کرج ـ چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در محورهای 20 استان و لغزندگی و احتمال سیلاب از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

بارش برف و باران در محورهای 20 استان/ انسداد کرج ـ چالوس

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 20 استان درگیر برف و باران هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ادامه‌دار بودن بارش‌ها اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر در هراز، چالوس، فیروزکوه و ساری ـ کیاسر در مازندران بارش برف جریان دارد.

وی گفت: در محورهای قزوین ـ رشت، گردنه کوهین، قزوین ـ همدان گردنه آوج، قزوین ـ ساوه گردنه هجیب، بجنورد ـ‌ اسفراین گردنه اسدلی، بیجار ـ دیوان‌دره، سقز ـ دیوان‌دره و بانه ـ سقز برف می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بازگشایی محور هراز اشاره و اعلام کرد: محور کرج ـ چالوس به علت احتمال ریزش کوه همچنان مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد در محورهای زنجان ـ تهم، زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی در استان زنجان را با زنجیر چرخ امکانپذیر دانست.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان‌های سیل‌زده به خصوص در استان‌های لرستان،‌ ایلام و خوزستان گفت: محورهای پلدختر ـ کوهدشت و خرم‌آباد ـ پلدختر، ایلام به مهران، سرابله ـ ایلام، حمیل ـ سرابله و باند شمالی زنجان ـ قزوین مسدود است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به حجم بارش‌ها و ادامه‌دار بودن آن در استان‌های تهران،‌ البرز، خوزستان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و ... از هموطنان درخواست کرد: از سفرهای غیرضرور به شدت پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محورهای استان‌های تهران،‌ البرز، ایلام،‌خراسان‌شمالی، فارس، سمنان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،‌ لرستان، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان بارش باران جریان دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول