لیگ برتر بسکتبال بانوان| لغو بازی دوم فینال

دیدار تیم های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان در دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال لغو شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، با توجه به شرایط بهداشتی موجود دیدار دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان میان تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان که قرار بود پنج شنبه 7 اسفند در تهران برگزار شود، لغو شد. تاریخ جدید برگزاری این دیدار متعاقبا اعلام می شود. انتهای پیام/
بسکتبال بانوان
22:22 - 6 اسفند 1398

3 بازنشر
30 بازدید



1 پاسخ