اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هشدار دادستان فردیس: بخشی از بودجه شهر را برای مقابله با کرونا هزینه کنید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: مردم انتظار دارند بخشی از بودجه عمومی شهر برای رفع گسترش بیماری «کرونا» به کار گرفته شود.

هشدار دادستان فردیس: بخشی از بودجه شهر را برای مقابله با کرونا هزینه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس  عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس، علت حضورش در جلسه شورا را اقدام عاجل در خصوص پیشگیری از بحران شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و افزود: باید  همه کمک کنیم تا آسیب‌های کمتری به شهر  و شهروندان وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت به تنهایی توان ساماندهی و مقابله با بحران موجود را ندارد، بر لزوم مشارکت مدیریت شهری در این امر تاکید کرد و یادآور شد: مردم انتظار دارند بخشی  از بودجهخ عمومی شهر برای رفع بحران بکار گرفته شود.

دادستان فردیس هزینه  بخشی از سرمایه‌های موجود در شهر،  برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم فردیس را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مردم  باید از شدت خطری که آنها را تهدید می کند، آگاه شوند. لازم است جامعه به سمتی هدایت شود که مردم رفت و آمدهای خود را محدود کنند، چراکه راهکار جدی مقابله با این ویروس، جلوگیری از تبادلات و رفت و آمد‌هاست.

وی با اشاره به حجم مراجعات دادگستری فردیس حتی پس از بحران شیوع ویروس کرونا، گفت: دادگستری نمی تواند هر روز ساختمان و لوازم  را ضد عفونی کند و یا امکاناتی را برای دورکردن مراجعان از خطر موجود در اختیار آن‌ها قرار دهد، این امر، ضرورت  اقدام ویژه مدیریت شهری روشن می کند  چراکه موضوع جان مردم مطرح است.

جهانشاهلو به گستردگی  شیوع ویروس کرونا اشاره و بر ضرورت  پیشگیری از آن با مشارکت همه مسئولان به ویژه مدیران شهری تأکید کرد و افزود: به منظور آگاه سازی مردم،  تمام تابلو‌های تبلیغاتی شهر به موضوع ویروس کرونا و مباحث پیشگیری از آن اختصاص یابد.

وی  در ادامه با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های تولیدات بهداشتی، به تولید  محصولات بهداشتی و محلول‌های ضد عفونی روی آورده اند، گفت: شهرداری نسبت به تهیه بسته‌هایی از محلول‌ها و لوازم بهداشتی مورد نیاز اقدام کند و در اختیار شهروندان و ادارات مختلف شهر قرار دهد.

دادستان فردیس تشکیل  تیم‌هایی برای ضد عفونی سطح شهر را ضروری دانست و تأکید کرد: محلول‌های ضد عفونی برای استفاده ارباب رجوع  در ادارات قرار داده شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه با مسئولان بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تصریح کرد: باید در این خصوص اطلاع رسانی‌ها به طور گسترده انجام شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول