اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ضوابط اداری و توصیه‌های بهداشتی مقابله با «کرونا» به واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ابلاغ شد

کارگروه مقابله با «کروناویروس» در جهاددانشگاهی، ضوابط اداری و توصیه‌های بهداشتی به واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برای مقابله با «کرونا» را ابلاغ کرد.

ضوابط اداری و توصیه‌های بهداشتی مقابله با «کرونا» به واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، «کارگروه اطلاع‌رسانی، پیشگیری و کنترل شیوع بیماری‌های تنفسی ویروسی (کروناویروس)» جهاددانشگاهی بنابر تاکید حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، دومین جلسه‌ی خود را ظهر امروز (سه‌شنبه، ۶ اسفند) تشکیل داد و با توجه به شرایط جاری کشور و به منظور آموزش، آگاه‌سازی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی ویروسی (کروناویروس) در جهاددانشگاهی، ضوابط اداری زیر و توصیه‌های بهداشتی تدوین‌شده توسط همکاران حوزه‌ی بهداشت و درمان این نهاد را برای اطلاع‌رسانی همگانی و رعایت ابلاغ کرد.

تشکیل کارگروه در هر واحد سازمانی، تهیه‌ی مواد بهداشتی و آموزش و اطلاع‌رسانی، توصیه به اعضای جهادگر، برگزاری جلسات به‌صورت غیرحضوری، ثبت حضور و غیاب اعضای واحدهای سازمانی و شرط تعطیل شدن واحدهای سازمانی از جمله موارد ابلاغی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول