اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بسته شد/ رقابت ۲۱۴۵ ورزشکار

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در دومین دوره از مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دو هزار ۱۴۵ ورزشکار خواهر و برادر در ۱۵ رشته ورزشی و در قالب۱۹۲ تیم به رقابت پرداختند.

پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بسته شد/ رقابت ۲۱۴۵ ورزشکار

صالحه غلامی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با شعار «کارمند فعال- ایران فعال» با معرفی برترین‌ها در بیرجند بسته شد.

وی افزود: این رویداد ورزشی با شرکت دو هزار ۱۴۵ ورزشکار آقا و خانم در ۱۵ رشته ورزشی و در قالب ۱۹۲ تیم از پنجم دی‌ماه آغاز و به‌مدت ۶۰ روز ادامه یافت.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در مسابقات فوتسال آقایان ۲۶ تیم به‌رقابت پرداختند که آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و صدا و سیما حائز رتبه‌های برتر شدند.

غلامی‌مقدم با اشاره به ۱۴ تیم در بخش آقایان و ۱۰ تیم در بخش بانوان رقابت‌های والیبال کارکنان خراسان‌جنوبی، یادآور شد: در بخش آقایان تیم‌های شهرداری بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و در بخش بانوان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در مسابقات بدمینتون ۱۷ تیم به‌رقابت پرداختند، گفت: در بخش آقایان آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی، دانشگاه بیرجند و در بخش بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش بیرجند و دانشگاه بیرجند مقام‌های برتر را به‌دست آوردند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به رقابت ۵۳ بدمینتون‌باز آقا و خانم در بخش انفرادی مسابقات، افزود: در بخش آقایان مهدی تابعی، امیر چهاردهی، محسن محمدنیا و در بخش بانوان مریم فرخی، سمانه بنی‌اسدی و مریم دانش رتبه‌های برتر را اخذ کردند.

غلامی‌مقدم از رقابت ۲۳ تیم در مسابقات تنیس‌روی‌میز خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش آقایان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت‌گاز و مخابرات و در بخش بانوان آموزش و پرورش بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند و بانک صادرت بر سکوی برتری ایستادند.

وی با اشاره به شرکت ۱۶۲ تنیسور باز آقا و خانم در بخش انفرادی مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی، گفت: مصطفی سیرجانی، محمدرضا عباسپور، محسن رمضانی‌درح و در بخش بانوان فاطمه ثارالهی، ملیحه راستی و محبوبه ثاقینی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در مسابقات طناب‌کشی این دوره از رقابت‌ها ۲۸ تیم شرکت داشتند که در بخش آقایان راه و شهرسازی، امور مالیاتی و اداره‌کل گمرکات و در بخش بانوان آب منطقه‌ای، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

غلامی‌مقدم با بیان اینکه در مسابقات دارت ۵۴ تیم به‌رقابت پرداختند، یادآور شد: در بخش آقایان آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیرجند و در بخش بانوان اقتصاد و دارایی، دانشگاه بیرجند، بیمه سلامت و تأمین اجتماعی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی از رقابت ۳۸۰ بانو و آقای دارتر کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: امیر مداح، مجتبی فروتن، مهدی سمویی، مهدی تفکر و در بخش بانوان فهیمه زارعی، بتول داوری، لیلا میری و زهرا موسوی‌فرد مقام‌های برتر را به‌دست آوردند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به رقابت ۷۵ آقا وخانم در مسابقات آمادگی جسمانی رده‌های سنی ۲۹ تا ۵۰ سال، عنوان کرد: در بخش آقایان محمد رازی، احمد احمدی، حمید سیف‌الهی، عباس صابری، علی کرمانی و در بخش بانوان فرزانه حاجی‌زاده، فاطمه‌زهرا اخلاقی، تکتم خراشادیزاده، زهرا انحیری، زهرا پارسا، شعله قلاسی بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستادند.

غلامی‌مقدم با بیان اینکه در مسابقات شنای(۵۰ متر و ۲۵ متر آزاد، ۵۰ متر و ۲۵ متر قورباغه) رده‌های سنی ۲۹ تا ۵۰ سال آقایان ۵۵ نفر شرکت داشتند، گفت: محمدحسین محمودی، ابوالحسن احمدی، ابوذر اکبری، مرتضی عراقی، غلامرضا فعال، هادی سریر، محمد رحمتی، سیدمصطفی سیادت، سیدمجتبی حسنی، مهدی ریحانی، سعید ابراهیم‌زاده و عبدالرضا رضایی حائز مقام قهرمانی رقابت‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات شنای (۵۰ متر آزاد و قورباغه، ۲۵ متر آزاد و قورباغه) بانوان رده سنی ۲۹ تا ۵۹ سال خراسان‌جنوبی ملک‌شیوا کاظمی، سمانه بنی‌اسدی، سیده‌فاطمه سیادت، نیلوفر ملکی، فاطمه خسروی، حمیده مرکی، مریم زربان، بی‌بی‌مریم حسینی، شعله قلاسی، محبوبه اعتصامی، سیده‌عذرا میرکاظمی و مریم باقری به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافتند.

گفتنی‌است؛ در مراسم اختتامیه دومین‌دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی از نفرات و تیم‌های برتر با حضور مسؤولان کشوری و استانی تجلیل می‌شود و برترین‌ها نیز به نمایندگی از استان در رقابت‌های کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول