اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پرداخت مطالبات در هاله‌ای از ابهام/ راهکار فدراسیون والیبال چیست؟

فدراسیون والیبال در تلاش است تا با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر حقی از مربیان و بازیکنان ضایع نشود.

پرداخت مطالبات در هاله‌ای از ابهام/ راهکار فدراسیون والیبال چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه دیدارهای مسابقات لیگ برتر والیبال، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز گذشته با حضور مدیران عامل و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

در این جلسه نماینده‌های باشگاه‌های مختلف نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت مقرر شد پرونده مسابقات لیگ برتر والیبال در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شود. در این بین تنها موضوع مطالبات بازیکنان و مربیان باقی ماند که مقرر شد فدراسیون والیبال برای حل این موضوع جلسه‌ای را به مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار کند تا طرفین به جمع‌بندی نهایی برسند.

*اکبری: بازیکنان حاضرند بازی کنند

پیمان اکبری، مربی تیم ملی و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درخصوص این موضوع اظهار داشت: بازیکنان و مربیان قطعاً به دلیل اینکه راه دیگری برای امرار معاش ندارند حاضر هستند که بازی کنند، اما برای حل این موضوع هم قرار شد فدراسیون جلسه‌ای با مدیران عامل باشگاه‌ها داشته باشد تا طرفین به جمع‌بندی منطقی برسند.

با این شرایط باید دید آیا قول سازمان لیگ مبنی بر هم فکری با مدیران باشگاه‌ها برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها عملی خواهد شد یا خیر؟ در حال حاضر گفته می‌شود قرار است باشگاه‌ها با توجه به میزان‌کارکرد، درصدی از قراردادها را پرداخت کنند.

فدراسیون والیبال در جلسه روز گذشته اعلام کرد که قطعاً پیگیر حق و حقوق بازیکنان و مربیان خواهد بود و اجازه نمی دهد حقی از کسی ضایع شود. این اظهارات در شرایطی انجام شد که پیش از و در سال های گذشته بسیار از مربیان و بازیکنان بابت عدم توجه فدراسیون به مطالبات و پرداختی ها گله داشتند. ضمن اینکه فدراسیون باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا خللی در برنامه های آماده سازی تیم ملی هم ایجاد نشود. شاید از حالا نیاز باشد جلساتی برای بررسی شرایط مسابقات ملی هم برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول