اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو دستور ساخت هزاران واحد شهرک جدید را صادر کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پروژه ساخت 3500 واحد شهرک جدید در شرق قدس اشغالی چراغ سبز نشان داد.

نتانیاهو دستور ساخت هزاران واحد شهرک جدید را صادر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (سه‌شنبه)، دستور ساخت ۳۵۰۰ واحد شهرک‌نشینی جدید در شرق قدس اشغالی صادر کرد.

خبرگزاری «صفا» به نقل از کانال «هفتم» تلوزیون صهیونیستی گزارش کرد که نتانیاهو طی نشستی در قدس دستوراتی مبنی بر پیشبرد پروژه ساخت هزاران واحد شهرک‌نشین در منطقه موسوم به «E1» (شرق قدس اشغالی و نزدیک به شهرک «معالیه ادومیم») صادر کرد.

 منطقه یادشده نقطه اتصال شمال کرانه باختری و جنوب آن است از این رو اگر این پروژه جدید اجرایی شود ارتباط جغرافیایی میان دو طرف کرانه باختری قطع می‌شود.

در همین ارتباط، طبق گزارش «القدس العربی»، «یفعات شاشا بیطون» وزیر مسکن و شهر‌سازی رژیم صهیونیستی نیز امروز (سه‌شنبه)، اعلام کرد:‌ «ما طرح‌هایی برای ساخت ۴۶ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری داریم».

پیشتر، دفتر ملی «دفاع از سرزمین و مبارزه با شهرک‌سازی» در گزارش هفتگی خود از پروژه‌ای صهیونیستی پرده برداشت که قرار است در شمال قدس اشغالی به اجرا درآید (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول