اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

وزارت ارشاد دفاع از آرامش ذهنی مردم را مورد توجه قرار دهد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فضای جامعه مورد هجوم فرصت‌طلبان قرار گرفته است، گفت: وزارت ارشاد در دفاع از آرامش ذهنی مردم نقش مهمی دارد.

وزارت ارشاد دفاع از آرامش ذهنی مردم را مورد توجه قرار دهد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در دویست و یکمین جلسه صحن شورا اظهار داشت: پرستاران، پزشکان و شاغلین بخش سلامت خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که ضمن خداقوت به آنها همه سپاسگزارشان هستیم و در کنار این افراد مدیریت شهری نیز در خط مقدم دفاع از مردم به جهت نظافت از شهر بوده‌اند.

وی افزود: مترو، اتوبوسرانی، اداره کل سلامت، کارگران و پیمانکاران پسماند تلاش شبانه‌روزی جهت نظافت شهر و مقابله و پیشگیری از کرونا داشته‌اند که از این افراد نیز سپاسگزاریم.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌از وزارت ارشاد تقاضا دارم که در دفاع از آرامش ذهنی مردم اقدام مؤثری انجام دهد و از اهل فکر، فرهنگ و در این زمینه استفاده کنند. ما ارزش‌های دینی و ملی فراوانی همچون دفاع مقدس در کشور داشته‌ایم که فداکاری مردم در این حوزه زیاد بوده است.

میرلوحی تأکید کرد: وزارت بهداشت باید اقدامی انجام دهد که اجازه داده نشود اضطراب و تشویش اذهان شکل گیرد. متأسفانه فضای جامعه مورد هجوم سوء استفاده‌گران و فرصت‌طلبان قرار گرفته که باید با آموزش مواجهه با این افراد را در دستور کار قرار داد.

این عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: اینکه افراد، همسایه، هموطن و هم‌کیش و ... را مورد توجه قرار دهند می‌توان جهت پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات مؤثری را انجام داد که نقش وزارت ارشاد در این راستا بسیار پررنگ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول