اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محورهای استان البرز لغزنده است/ همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده چالوس الزامی است

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بارش برف و باران موجب لغزندگی محورهای استان البرز شده است و همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.

محورهای استان البرز لغزنده است/ همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده چالوس الزامی است

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با آخرین وضعیت راههای این استان گفت: بارش برف و باران موجب لغزندگی محورهای استان البرز شده است و  رانندگان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی باید با احتیاط حرکت کنند.

گودرزی با اشاره به اینکه این بارش ها در جاده کرج - چالوس از محدوده گچسر تا کندوان به صورت برف  و در بقیه محورها به صورت باران است گفت: بارش در محورهای آزادراهی نیز به صورت باران است که رانندگان دراین شرایط با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد که تمام راه های البرز باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد اما همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در مناطق کوهستانی الزامی بوده و در طول مسیر توسط ماموران پلیس راه کنترل می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان در هنگام سفر از سلامت فنی خودرو مطمئن شده و  سوخت کافی همراه داشته باشند و همچنین  از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل شود.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول