اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سامانه بارشی امشب وارد تهران می‌شود/ از کاهش‌ محسوس دما تا آب‌گرفتگی‌ خیابان‌ها

مدیرکل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه پربارش به تهران خبرداد و گفت: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب و رخداد صاعقه دور از انتظار نیست.

سامانه بارشی امشب وارد تهران می‌شود/ از کاهش‌ محسوس دما تا آب‌گرفتگی‌ خیابان‌ها

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی احتمال جاری شدن سیلاب ها دور از انتظار نیست.

وی در ادامه افزود: با ورود سامانه بارشی از اواخر امشب طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه انتظار هوای مه آلود و در ارتفاعات انتظار بارش باران و برف و در بعضی ساعات وزش باد شدید با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره مخاطرات احتمالی بیان داشت: به دلیل شدت بارش باران و احتمال آب گرفتگی معابر، مه، کاهش دید و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی به دلیل شدت بارش باران و برف مه، محدودیت دید و کولاک برف انتظار می‌رود.

جلالی در همین رابطه بیان داشت: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب و رخداد صاعقه دور از انتظار نبوده و مدیرت سدها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، فاصله گرفتن از رودخانه‌ها، مسیل‌ها و اجتناب از سفرهای غیر ضروری و احتیاط در تردد جاده ای توصیه می‌شود.

وی درباره وضعیت دما خاطر نشان کرد: از سه شنبه به تدریج سامانه بارشی از شرق استان خارج و با توجه به کاهش محسوس دما یخبندان شبانه سطح زمین در نواحی شمالی و ارتفاعات تا روز جمعه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول