گزارش تمرین استقلال| آمادهسازی آبی پوشان در 2 گروه/باقری برگشت، مجیدی پا به توپ شد
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در 2 گروه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل ذوبآهن از ساعت 12:30 در دو گروه در سالن وزنه و زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری کرد. * بازیکنانی که در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن به میدان رفته بودند در سالن وزنه و غایبان بازی روز گذشته در زمین چمن به آماده سازی پرداختند. *فرشید باقری که به دلیل سرماخوردگی در تمرینات روزهای اخیر حضور نداشتند در تمرین امروز حضور داشت و در این مدت به نرمدوی مشغول شد. * شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند. *دکتر نوروزی معاون پزشکی استقلال میهمان تمرین امروز بود. * فرهاد مجیدی در تمرین امروز در کنار استقلالیها تمرین کرد و پا به توپ شد. تیم فوتبال استقلال در دیدار آینده خود روز 5شنبه 8 اسفند میهمان گلگهر سیرجان خواهد بود. انتهای پیام/
13:53 - 5 اسفند 1398