اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس؛زیر بار تصمیمات غیرقانونی نرفتیم / سپاهان فرافنکی می‌کند

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت:ما اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان داریم و انگیزه های زیادی برای برد داشتیم.

باشگاه پرسپولیس؛زیر بار تصمیمات غیرقانونی نرفتیم / سپاهان فرافنکی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس،حسین قدوسی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای مدیران سپاهان اظهار داشت: در فینال جام حذفی بازی به خاطر مشکلات روی سکوها با تاخیر زیاد برگزار شد و این  یک مشکل در امر برگزاری بازی بود و ربطی به پرسپولیس نداشت و همانطور که همه می دانند آن دیدار میزبان نداشت .

حسین قدوسی افزود : تشبیه کردن اتفاقات بازی امروز با آن بازی واقعا جای تعجب دارد و فرافکنی است.در بازی فینال جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند اما امروز تیم سپاهان به رغم گذشت بیش از نیم ساعت و حضور سرخ ها و تیم داوری برای اغاز مسابقه در میدان نبود.انها خیلی دیر به ورزشگاه  امدند و ادعاهای آقای تابش در خصوص اینکه سپاهان به رغم حضور با تاخیر بسیار در ورزشگاه از رختکن  به زمین نمی امد و در رختکن بودند هم ضد و نقیض بوده است.

وی افزود :متاسفانه سپاهان به جای تمکین از تصمیم مسوولان مبنی بر برگزاری بازی ها تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر شروع  به اعتراض و اتهام زدن به پرسپولیس کردند .این نکته  بسیار مهم‌ و قابل توجه است که  فرمانده یگان ویژه سپاهان گفته است مقابل هتل سپاهان  تماشاگران این تیم  ممانعتی نسبت به حرکت اتوبوس نداشته اند و خود سپاهان دیر حرکت کرد و نظم مقابل هتل آنها مثالزدنی بود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولس  اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان دارد انگیزه های زیادی برای برد داشت تا فاصله را زیادتر کند. با توجه به این انگیزه و اینکه سپاهان هم به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود شرایط متفاوتی داشت بسیار به برد امیدوارتر بودیم و کارشناسان هم با تشریح قوانین گفته اند که بازی باید سه بر صفر شود.

قدوسی تصریح کرد :امروز اقایان انصاری فرد،پیروانی و گل محمدی به رغم فشارها زیر بار تصمیماتی  غیرقانونی نرفتند و نظر کارشناسان و قانون را ملاک دانستند و هواداران بدانند که انها دفاع محکم و جانانه ای داشته و هرگز تسلیم برخی مسائل نشدند. ما امیدواریم علاوه بر اجرا و اعمال قانون با اتهام زنی تیم ها هم برخورد قاطع شود و جای تاسف دارد که تلویزیون اصفهان هم مصاحبه هایی با عکاسان پخش کرد که اتهامات واهی به پرسپولیس می زدند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول