اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه دیدار استقلال و ذوب‌آهن| عصبانیت شدید مجیدی و اعتراض‌های رادولوویچ به تصمیمات داور

سرمربی تیم فوتبال استقلال در اواسط نیمه دوم از شدت عصبانیت توپ را به سمت زمین شوت کرد.

حاشیه دیدار استقلال و ذوب‌آهن| عصبانیت شدید مجیدی و اعتراض‌های رادولوویچ به تصمیمات داور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی در جریان است.

* هنگامی که داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد، ووریا غفوری پشت ضربه ایستاد که این موضوع باعث تعجب خبرنگاران و رسانه‌های گروهی شد. غفوری که در بازی گذشته پنالتی مقابل الاهلی را از دست داده بود، امروز با گل کردن ضربه آن پنالتی از دست رفته را جبران کرد.

* رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان نیمه دوم بارها و بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد و در یک صحنه معتقد بود توپ به دست شاهین طاهرخانی برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند، اما حیدری اعتراضی به این تصمیم نداشت.

* فرهاد مجیدی در نیمه دوم با عصبانیت روند تاکتیکی شاگردانش را نظاره کرد و بعد از، از دست رفتن برخی موقعیت‌ها واکنش‌های عجیبی داشت. وی در یک صحنه از شدت عصبانیت توپ را به سمت زمین شوت کرد و در صحنه‌ای دیگر که آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه توپ را به بدن مدافع ذوب‌آهن کوبید، رو به نیمکت تیمش ناراحتی خود را نشان داد.

* فرشید اسماعیلی بعد از چند بازی پیاپی غیبت در ترکیب آبی‌پوشان امروز در نیمه دوم برای این تیم به زمین رفت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول