اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| شاهین طبع: باید در مسابقات خارج از خانه هم با اقتدار بازی کنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: باید بتوانیم در بازی‌های خارج از خانه هم همین قدر با اقتدار مقابل حریفان قرار بگیریم.

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| شاهین طبع: باید در مسابقات  خارج از خانه هم با اقتدار بازی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران شاهین طبع پس از برتری مقابل قطر اظهار داشت: پنجره‌های انتخابی به شکلی است که باید در بازی‌های داخل و خارج از خانه بازی کنید. قطر تیم خیلی خوبی است و یکی دو بازیکن مصدوم هم داشت. امیدوارم در بازی های خارج از خانه هم به این شکل با اقتدار بازی کنیم.

وی در مورد  نفرات جوان تیم ملی عنوان کرد: جوانها با انگیزه هستند و خوب کار می‌کنند. در بین کارهایمان باید بازیکنان جوان هم به تیم‌ملی تزریق کنیم. البته بازیکنان جوانی هم در گذشته بودند که نتوانستند خودشان را نشان دهند و دوباره به باتجربه ها رجوع کردیم. 

وی ادامه داد: از کار باشگاه‌ها هم نباید غافل شویم‌. ما در این فصل لیگ خوبی داریم و باید استفاده کنیم. باید بتوانیم تیم های دوم و سوم ملی هم داشته باشیم. این کار به صورت زنجیره ای بین فدراسیون، باشگاه ها، مدارس و دانشگاه باید باشد. لیگ زیر ۲۱ سال جایش خالی است و فدراسیون این شیوه نامه را تهیه کرده و فیبا هم برای تمامی رده های سنی برنامه دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران عنوان کرد: این موضوع از دیروز بیشتر مطرح شد. ای کاش امروز تماشاگر بود و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد. امیدوارم یک تصمیم واحد برای  بازی های لیگ گرفته شود و بهترین تصمیم در حال حاضر بازی های بدون تماشاگر به صورت موقت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول