اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پورحسن: بازی با دست احتمال انتقال کرونا را بیشتر می کند/ تا پایان سال قرارداد دارم

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: والیبال رشته‌ای است که با دست بازی می‌کنند و احتمال انتقال ویروس در آن بیشتر از برخی رشته‌های دیگر است.

پورحسن: بازی با دست احتمال انتقال کرونا را بیشتر می کند/ تا پایان سال قرارداد دارم

منوچهر پورحسن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین شرایط رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: مسابقات هفته نوزدهم امروز بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. دیدار تیم‌های شهروند اراک و خاتم اردکان هم لغو شده است. فردا هم جلسه‌ای با مسئولان تیم‌ها و مدیران باشگاه‌ها خواهیم داشت تا درمورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان این جلسه چه خروجی خواهد داشت، تصریح کرد: احتمال تعطیلی لیگ تا 15 اسفند ماه خیلی زیاد است، اما باشگاه‌ها باید تصمیم‌گیری کنند. به هر حال والیبال رشته‌ای است که با دست بازی می‌کنند و احتمال انتقال ویروس در آن بیشتر از برخی رشته‌های دیگر است. جام باشگاه‌های آسیا را هم در پیش داریم و باید قهرمان ایران را برای حضور در آن مسابقات معرفی کنیم. در جلسه فردا درمورد اینکه چه تیمی راهی رقابت‌های آسیایی شود، هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در مورد اینکه وقتی کل ایران برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده، چرا فدراسیون قاطعانه اعلام نمی‌کند مسابقات باید لغو شود، گفت: این روزها اینقدر درگیری داریم که اصلاً نمی‌توانیم به این فکر کنیم که نظرخواهی از باشگاه‌های منطقی است یا غیرمنطقی؛ این روزها نظرات مختلفی می‌شنویم و به همین دلیل برای اینکه همه راضی باشند، باید جلسه‌ای برگزار شود.

پورحسن درمورد آخرین شرایط تیم والیبال پیام خراسان، خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پیام شب گذشته با من تماس گرفت و گفت امروز به فدراسیون خواهد آمد تا مشکلات را حل کند، اما این موضوع هم محقق نشد. داورزنی با وجود بیماری که داشت، امروز به فدراسیون آمد، اما شیخ‌الاسلامی بازهم به وعده خود عمل نکرد.

وی درمورد اینکه چرا سایت فدراسیون اعلام کرد که این تیم حذف شده، اما همچنان طرفین در حال رایزنی هستند، تصریح کرد: من مسئول خبرهایی که بقیه می‌زنند، نیستم. هر تیمی حق دارد یک بار در مسابقات حضور پیدا نکند، اما وقتی این موضوع به عدد 2 برسد، آن تیم از لیگ برتر کنار گذاشته خواهد شد. ما به باشگاه پیام اعلام کردیم که مشکلاتی دارد و باید آنها را حل کند که این اتفاق رخ نداد. به احتمال فراوان این تیم فردا از جدول رده‌‌بندی لیگ برتر حذف خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخصوص گلایه اردکانی‌ها مبنی بر لغو بازی آنها با اراک و اعلام دیرهنگام فدراسیون والیبال، تصریح کرد: شب گذشته ساعت 20:30 اطلاعیه‌ای صادر شد که بر اساس آن باید بازی شهروند اراک و خاتم اردکان لغو می‌شد. ما باید همچون سایر بخش‌های جامعه پیش برویم؛ شورای تامین اراک، قم و کاشان اعلام کردند که تمام مسابقات باید تعطیل شود و ما هم بلافاصله این موضوع را به تیم‌ها منتقل کردیم. یکی از موضوعاتی که فردا در جلسه با باشگاه‌ها مطرح می‌کنیم این است که وقتی شورای تامین استان مسابقه‌ای را لغو می‌کند، فدراسیون نمی‌تواند اقدامی کند.

پورحسن با بیان اینکه دغدغه اصلی فدراسیون بدون شک سلامتی بازیکنان است، اظهار داشت: بسیاری از باشگاه‌ها اعلام کردند که مسابقات والیبال بدون حضور تماشاگران جذابیتی ندارد و به همین دلیل خواهان لغو بازی‌های بدون تماشاگر شدند. تیم‌هایی همچون شهرداری ارومیه و گنبد و... که وابستگی زیادی به تماشاگران خود دارند، این پیشنهادها را مطرح کردند. ما نظرات مختلف را خواهیم شنید و سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی درمورد اینکه آیا احتمال به تعویق افتادن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم وجود دارد یا خیر، گفت: بله؛ احتمال به تعویق افتادن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم هست، اما بازهم ما آنقدر زمان نداریم که مسابقات را طولانی کنیم. عید نوروز را در پیش داریم و در اردیبهشت ماه هم ماه مبارک رمضان است که اگر به آن زمان برسیم، باید بازی‌ها را بعد از افطار برگزار کنیم و پس از آن هم لیگ ملت‌ها را در پیش داریم که باید همه این موارد را هم درنظر گرفت.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص اینکه چندی پیش اعلام کرده بود تصمیم دارد از فدراسیون برود، عنوان کرد: بهتر است در شرایط کنونی به این موضوع نپردازیم. به هر حال هرکسی اختیار کارهای خود را دارد. فدراسیون می‌تواند مرا بخواهد و می‌تواند من را نخواهد؛ البته من هم باید شرایط را بررسی کنم. در حال حاضر تنها تا 60 ساعت برای من تایید می‌شود و با توجه به شرایط نمی‌توانند بیشتر از این ساعت کاری من را رد کنند.

پورحسن افزود: این میزان ساعت کاری در قبال کاری که من می‌کنم، بسیار کم است. اگر در سال جدید شرایطی فراهم شود که فدراسیون بتواند حق‌الزحمه بیشتری به من بدهد به کارم ادامه خواهم داد. قرارداد من تا پایان سال است و اگر لیگ در سال آینده هم ادامه داشته باشد، من هم مجبورم بمانم و به کارم ادامه دهم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول