اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نتایج رسمی انتخابات مجلس در یزد اعلام شد/مشارکت یزد بالاتر از متوسط کشوری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات در چهار حوزه‌ انتخابیه و استان یزد را رسماً اعلام کرد.

نتایج رسمی انتخابات مجلس در یزد اعلام شد/مشارکت یزد بالاتر از متوسط کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح شنبه سوم اسفند ماه‌ ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم، نتایج انتخابات استان را رسما اعلام کرد.

ترحمی بیان کرد: کار شمارش آرای مأخوذه بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری آغاز شد و ستاد انتخابات استان موفق به تجمیع و نهایی کردن صورت‌جلسات حوزه‌های انتخابیه استان بر اساس موازین قانونی گردید.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ستاد انتخابات استان سعی نمود تا سرعت را فدای دقت نکند.

«محمدصالح جوکار» نماینده یزد و اشکذر

‌ترحمی گفت: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد۱۷۱۴۳۴رأی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: براین اساس "محمدصالح جوکار" با کسب۱۰۵۵۴۹  رأی معادل ۱/۷۱درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر شد.

«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» نماینده تفت و میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: ‌در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز تعداد ۵۷۱۵۱رأی اخذ شده است.

ترحمی افزود: در حوزه تفت و میبد «سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب ۲۲۰۸۶  رأی، معادل۵۸/۳۸  درصد آرا صحیح، موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده اردکان

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نتایج حوزه انتخابیه شهرستان اردکان، ‌گفت: ‌تعداد.۳۱۰۴۲  رأی در حوزه انتخابیه اردکان اخذ شده است.

وی ادامه داد: براین اساس "محمدرضا دشتی اردکانی" با کسب ۱۵۸۴۸ رأی معادل۳/۵۷درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردکان گردید.

«محمدرضا صباغیان بافقی» نماینده مهریز، بافق، ‌بهاباد، ‌ابرکوه و خاتم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌بیان کرد: تعداد۸۵۹۶۲ رأی در حوزه انتخابیه‌ مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم اخذ شده است.

‌وی افزود: براین اساس "محمدرضا صباغیان بافقی" با کسب۲۶۸۶۵ رأی معادل۶/۳۶درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم شد.

مشارکت مردم استان ۴۸ درصد واجدین شرایط

ترحمی مشارکت مردم استان یزد در انتخابات دوم اسفند ماه را ۴۸ درصد برشمرد و تأکید کرد: رقم مشارکت در این انتخابات بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول