اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

علی نژاد: به کسب سهمیه‌های بیشتر کاراته و حضور پرقدرت در المپیک امید زیادی داریم/ درخواست کاراته‌کاها از معاون وزیر

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ابراز امیدواری کرد که کاراته ایران در رویدادهای پیش رو بتواند با سهمیه های مختلف زمینه حضور پرقدرت در بازی های المپیک را فراهم کند.

علی نژاد: به کسب سهمیه‌های بیشتر کاراته و حضور پرقدرت در المپیک امید زیادی داریم/ درخواست کاراته‌کاها از معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته از فرآیند آماده سازی تیم ملی کاراته ایران در راه کسب سهمیه  برای حضور در بازی های المپیک 2020 ابراز رضایت کرد و با تبریک سهمیه بهمن عسگری ابراز امیدواری کرد که کاراته ایران در رویدادهای پیش رو بتواند با سهمیه های مختلف زمینه حضور پرقدرت در بازی های المپیک را فراهم کند.

علی نژاد با بیان اینکه کاراته به عنوان یک رشته پرافتخار و مدال آور مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد، افزود: تیم ملی کاراته برای حضور در لیگ جهانی اتریش و مراکش که رقابت برای کسب سهمیه است حمایت لازم را انجام می دهد.

*کاراته در المپیک می درخشد

علی‌نژاد در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کاراته اظهار داشت: تیم ملی کاراته سرحال و پرقدرت است و در این راه پرپیچ و خم برای کسب سهمیه عملکرد خوبی داشته است.

وی ضمن تبریک مجدد کسب اولین سهمیه المپیک کاراته توسط بهمن عسگری افزود: امروز بهمن عسگری را دیدم که سهمیه المپیک را گرفته است. امیدواریم در رقابتهای باقی مانده هم در بخش مردان و هم در بانوان موفق به کسب سهمیه شویم.

وی افزود: کاراته یکی از رشته‌هایی است که در رویدادهای مختلف موفق بوده و دست پر بازگشته است. این رشته در مسابقات آسیایی و جهانی، بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک جوانان خوش درخشیده و فکر می‌کنم ان‌شاءالله در اولین حضورش در المپیک هم از نام ایران دفاع و هم به کاروان ایران کمک کند.

 

*کاراته‌کاها به معاون وزیر چه گفتند؟

سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته نیز از حمایت های وزارت ورزش و جوانان تشکر و قدردانی و از علی نژاد درخواست کرد بحث پاداش قهرمانان و نیز استخدام آنها را پیگیری کند.

در این بازدید شهرام هروی سرمربی تیم ملی شرحی از وضعیت تیم ملی و کاراته کاها در آستانه رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان در اتریش ارائه کرد و آخرین وضعیت تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک را به علی نژاد توضیح داد و خواستار حمایت ویژه از کاراته شد.

ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته نیز گفت: از اینکه همواره را زیر نظر دارید تشکر می کنم و این برای ما اهمیت بالایی دارد. همینطور جا دارد از زحمات سیدحسن طباطبایی، رئیس و کادر فنی تیم ملی نیز تشکر ویژه ای داشته باشم.
وی ادامه داد: تقریبا هر دو هفته کاراته مسابقه دارد و شرایطی به نحوی است که همیشه باید آماده باشیم و قطعا سطح توقعات را بالا رفته است.
پورشیب افزود: ما یک تیم واحدیم و همه دست به دست برای پرچم کشورمان میجنگیم. از شما درخواست میکنیم پاداش سال ۹۶ همانند سایر رشته ها محسوب شود.

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان نیز گفت: بچه ها با دل و جان تلاش می کنند تا اتفاق مهم برای کاراته رقم بخورد و بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول