اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشخص شدن وضعیت 6 کرسی مجلس در لرستان/ رقابت مرکز استان حساس‌تر شد

بر اساس پیگیری خبرنگار فارس تا کنون وضعیت 6 کرسی از 9 کرسی استان لرستان در مجلس یازدهم مشخص شده است و اسامی افراد راه یافته به مجلس در اکثر حوزه‌ها مشخص شده است.

مشخص شدن وضعیت 6 کرسی مجلس در لرستان/ رقابت مرکز استان حساس‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پیگیری‌ها و بررسی‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که با پایان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وضعیت راه یابی برخی نمایندگان مشخص شده است.

بر اساس این گزارش در حوزه کوهدشت و رومشگان حجت الاسلام محمدرضا مبلغی توانسته اکثریت آرا را به دست آورد و به مجلس راه یابد.

در حوزه بروجرد و اشترینان که دارای دو کرسی است نیز عباس گودرزی کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف توانسته کرسی اول را با کسب اکثریت آرا به دست آورد اما برای کرسی دوم احتمالا از بین مقصودی و ابوالفتحی یکی انتخاب شود که شانس فاطمه مقصودی بیشتر است.

در حوزه پلدختر نیز سید حمیدرضا کاظمی توانسته به مجلس راه یابد.

در حوزه الیگودرز نیز که رقابت بین توکلی و خدابخشی بود، نهایتا محمد خدابخشی نماینده فعلی و کاندیدای شورای ائتلاف توانسته به مجلس برود.

در حوزه دورود و ازنا نیز خبرها حکایت از پیشتازی و پیروزی حسین گودرزی دارد.

در حوزه سلسله و دلفان نیز راه یابی یحیی ابراهیمی به مجلس به نظر می‌رسد قطعی شده است.

اما در حوزه خرم‌آباد و چگنی که دارای دو کرسی است، رقابت سختی بین چند گزینه وجود دارد.

بر اساس این گزارش در حوزه مرکز استان مرتضی محمودوند و محمد بیرانوندی توانسته‌اند بیشترین آرا را بدست آورند و پس از این دو محمدرضا ملکشاهی‌راد، مهرداد ویسکرمی و امیرناصر غلامرضایی بیشترین آرا را دارند.

بر این اساس اگر بیرانوندی و محمودوند نتوانند حد نصاب آرا جهت حضور در مجلس در دور اول را بدست آورند در دور دوم احتمالا با دو نفر از سه گزینه دیگر که به رقابت خواهند پرداخت.

شمارش آرا تا این لحظه هنوز در مرکز استان به پایان نرسیده است.

شایان ذکر است تا کنون هیچ نهاد رسمی آمار فوق را تایید نکرده و این نتایج صرفا بر اساس بررسی و پیگیری خبرنگار فارس بدست آمده است و نتایج قطعی از سوی ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول