اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخلف تأثیرگذار در روند انتخابات در شهرضا نداشته‌ایم

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: تخلف تأثیرگذار در روند انتخابات در شهرضا نداشته‌ایم.

تخلف تأثیرگذار در روند انتخابات در شهرضا نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهرضا با اشاره به مشارکت حداکثری مردم شهرضا در انتخابات مجلس اظهار داشت: همزمان با آغاز شروع رأی‌گیری در شهرضا، مردم استقبال خوبی از انتخابات کردند.

سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان این‌که مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی یک اصل است، افزود: در شهرستان شهرضا 114 هزار و 475 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 58 هزار و 10 نفر مرد و 56 هزار و 465 نفر زن هستند.

وی با اشاره به این‌که در شهرستان دهاقان 24 هزار و 838 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 12 هزار و 410 نفر مرد و 12 هزار و 428 نفر زن هستند، گفت: در مجموع در شهرستان شهرضا و دهاقان 139 هزار و 313 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

اسدی با بیان این‌که 2 هزار و 400 نفر در شهرضا رأی اولی هستند، بیان کرد: 102 شعبه اخذ رأی در شهرضا و 37 شعبه در دهاقان و در مجموع بیش از 3 هزار نفر عوامل اجرایی و دست اندرکار انتخابات در این دوره در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان هستند.

وی با بیان این‌که از 25 مرحله انتخابات 24 مرحله الکترونیکی در شهرضا اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: انسجام، وحدت و همدلی را در گرو مشارکت حداکثری است، از مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی درخواست دارم در انتخابات مشارکت کنند و رأی خود را درون صندوق بیاندازند.سرپرست فرمانداری شهرضا با بیان این‌که 16 نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان برای کسب کرسی مجلس با همدیگر به رقابت می‌پردازند، عنوان کرد: تاکنون تخلفی که در روند انتخابات تأثیرگذار باشد را در حوزه انتخابیه شهرضا نداشته‌ایم.

انتهای پیام/63101/ج10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول