اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی در همدان موفقیت‌آمیز بود

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان همدان گفت: با اقدامات مناسب از وقوع تخلفات در کارکنان دولت و داوطلبان انتخابات در همدان جلوگیری به عمل آمد.

پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی در همدان موفقیت‌آمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ستاد اجرای انتخاباتی، هیأت بازرسی نیز شکل گرفت اظهار کرد: دبیرخانه هیأت بازرسی و شکایات، مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری همدان توانستند کمک شایانی به برگزاری انتخابات انجام دهند.

وی با بیان اینکه سیاست ما پیشگیری از بروز تخلفات بوده است افزود: هرجا احساس کردیم که کاندیداها و یا عوامل اجرایی اطلاع کافی در مورد قوانین نداشتند، آموزش‌های لازم ارائه شده است.

 رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه هر سه شعبه اخذ رأی یک بازرس داریم و دیگر سربازرس نداریم تصریح کرد: بازرس ویژه در هر یک از شهرستان‌ها تعیین شده و در حال حاضر فعالیت می‌‍‌کنند.

وی با اشاره به اطلاع مشکلات به مراجع ذیصلاح ادامه داد: هیأت بازرسی در کنار هیأت اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات قرار دارد.

عراقی با اشاره به اینکه ما انقلاب کردیم تا مردمسالاری دینی محقق شود خاطرنشان کرد: در کنار حفظ شعائر دینی، مردمسالاری هم داریم.

وی با بیان اینکه مردم همواره قهرمانانه‌ در عرصه انتخابات حضور داشتند گفت: انتخابات بهترین شیوه برای اثرگذاری مردم در تصمیم گیری است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان همدان با بیان اینکه هیأت بازرسی اجباری نیست اظهار کرد: اما وزارت کشور از حداکثر ظرفیت برای اجرای هرچه بهتر انتخابات استفاده کرده است.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول