اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت‌الله علم‌الهدی: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و یک حق است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت:مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و یک حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت الله سید احمد اعلم الهدی که پیش از ظهر امروز جهت دادن رای خود در مسجد بناها حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا آنجایی که برای ما ملموس است با شور و هیجان عمومی مردم همراه است.

وی ادامه داد: مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می‌کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مردمی که متدین هستند و خود را ملتزم به شرع مقدس می دانند به انتخابات از نگاه وظیفه شرعی و دینی نگاه می‌کنند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: کسانی هم که التزام دینی ندارند ولی یک ایرانی غیرتمند هستند باید بدانند که شرکت در انتخابات و مشارکت سیاسی برای آنها یک حقی است که اگر از آن استفاده نکنند دیگران از آن استفاده و برای آنها سرنوشت شان را تعیین می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم به کاندیداهای حاذق، شجاع، انقلابی و کارآمد رای بدهند و در خبرگان رهبری هم به یک فقیه و مجتهد عادل که در سرنوشت رهبری نظام تاثیرگذار است رای بدهند و مشکلات این کشور به خصوص مشکلات معیشتی بر روی کار آمدن یک مجلس کارآمد مومن و انقلابی حل شود.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول