اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مردم به ظرفیت پزشکی و درمانی کشور اطمینان داشته باشند/ واقعیات را اطلاع‌رسانی می‌کنیم

معاون اول رئیس‌جمهور در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه مردم به ظرفیت پزشکی و درمانی کشور اطمینان داشته باشند، گفت: امشب دبیرخانه ستاد در وزارت بهداشت برنامه‌ریزی می‌کند و دستورالعمل مورد نیاز تدوین می‌شود.

مردم به ظرفیت پزشکی و درمانی کشور اطمینان داشته باشند/ واقعیات را اطلاع‌رسانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علی‌اصغر مونسان وزیر گردشگری، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و جلالی رئیس پدافند غیرعامل در وزارت بهداشت برگزار شد.

 جهانگیری گفت: وزیر بهداشت اولین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به کرونا را در وزارت بهداشت تشکیل داد و اعضای ستاد در حلسه حضور یافتند.

وی ادامه داد: مقابله با کرونا آغاز شده است؛ کرونا در چین رخ داد و آثار آن در قم ظاهر شد و ستاد بحران در وزارت کشور با اختیارات ویژه تشکیل جلسه داده است.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: در جلسه در مورد مسائل مربوط با موضوع بحث شد؛ دبیر ستاد مشخص شد و امشب دبیرخانه ستاد در وزارت بهداشت برنامه‌ریزی خواهند کرد و دستورالعمل مورد نیاز را تدوین و تصویب خواهند کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها از جمله دولت، بخش خصوصی نیروهای مسلح به این ستاد کمک می‌کنند و کارخانجات تولید ماسک باید سه شیفت تولید داشته باشند؛ با شرکت‌های تولید کننده مذاکراتی انجام خواهد شد تا نیاز مردم تامین شود.

جهانگیری گفت: توان درمانی کشور بالا است، کشور در منطقه از نظر توانمندی پزشکی ظرفیت بالایی دارد و مدیرت بخش درمان توانمند است.

وی با بیان اینکه مردم به ظرفیت پزشکی و درمانی اطمینان داشته باشند، افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم ضایعات و تلفات زیادی نداشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: وزارت بهداشت و همکاران پزشک به اوضاع مسلط هستند و امیدوتریم طی روزهای آینده خبرهای خوبی بشنویم.

وی ادامه داد: دلسوزی برای مردم این است که رسانه‌ها واقعیت را گزارش کنند؛ ما واقعیات را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و کم‌نمایی و بزرگنمایی نخواهیم کرد.

جهانگیری گفت: آموزش‌های لازم از طریق وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول