اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت صدقه با پیامک!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی مازندران گفت: تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال عدد یک به سرشماره 8877 ، سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند.

پرداخت صدقه با پیامک!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد سعادت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش‌های نوین جذب صدقات مردمی در حال اجرا و بهره‌برداری است. 

وی افزود: بر اساس این سرویس، تمامی مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ ، سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند و این مبالغ در قبض دوره‌ای مشترکان دائمی اپراتورها با عنوان کمک‌های مردمی و برای مشترکان اعتباری نیز از شارژ روزانه کسر می‌شود.

سعادت تصریح کرد: مشترکان در سامانه صدقه پیامکی هر یک از اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند صدقه روزانه را با ارسال عدد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و طی کردن مراحل مربوطه، عضو سامانه پیامکی شده و روزانه مبالغ یک صد تومان ، ۳۰۰ یا ۵۰۰ تومان را به عنوان صدقه روزانه انتخاب و پرداخت کنند.

این مسؤول ابراز کرد: پس از عضویت مشترک در سامانه پیامکی روزانه ، پیامکی مبنی بر دریافت صدقه، ساعت ۸ صبح هر روز برای مشترک ارسال می‌شود و چنانچه مشترک خواهان لغو عضویت باشد می تواند با ارسال کلمه OFF به سرشماره ۸۸۷۷ عضویت خود را لغو کند.

وی عنوان کرد: همچنین مردم نوعدوست استان می‌توانند با ارسال عدد ۱۱۰ به شماره ۸۸۷۷ صدقه موردی خود به مبلغ ۵ هزار تومان در مناسبت‌های مختلف همچون صدقه اول ماه قمری، صدقه سفر، صدقه امام زمان (عج)، صدقه تاسوعا،عاشورا و اربعین حسینی و غیره واریز کنند.

سعادت گفت: مشترکان  در این طرح برای پرداخت صدقه از طریق سرشماره اعلام شده هیچ‌گونه هزینهای متحمل نخواهند شد و پیامک‌ها برای مشترکان نیز در این خصوص  به صورت رایگان ارسال می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران در پایان تأکید کرد: صدقات مردم نیکوکار استان در بخش‌های جهیزیه، درمان، فرهنگی، عمرانی و غیره برای مددجویان هزینه می‌شود، با روش صدقه از طریق پیامک کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول