اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

احمدی صفا: در بوکس لابی زیاد است اما چیزی از حریفان کم نداریم

ملی پوش سبک وزن تیم بوکس ایران گفت: تنها دغدغه ما این است که در بوکس لابی زیاد انجام می شود و انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این مورد رایزنی های لازم را انجام دهند.

احمدی صفا: در بوکس لابی زیاد است اما چیزی از حریفان کم نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امید احمدی صفا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه المپیک اظهار گفت: از دهم اسفند مسابقات بوکس آسیا و اقیانوسیه برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در اردن آغاز خواهد شد که با 8 بوکسور به این بازی ها می رویم.

ملی پوش 52 کیلوگرم بوکس ایران ادامه داد: خوشبختانه بچه ها در جام احمد کومرت ترکیه آمادگی خود را به خوبی محک زدند و با 10 شرکت کننده 7 مدال گرفتیم. من هم ضمن کسب مدال نقره، کاپ تکنیکی ترین بازیکن مسابقات را گرفتم. این جام جزو مسابقات کلاس A است و همه تیم ها غیر از قزاقستان با نفرات اصلی خود آمده بودند.

وی افزود: مسابقات کسب سهمیه در آسیا تقریبا کلاس جهانی دارد و اکثر بوکسورهای مطرح جهانی مثل قزاقستان، ازبکستان، فیلیپین و هند در آسیا رقابت می کنند. با این حال در هر 8 وزن نفرات ما امیدوار به کسب سهمیه هستند.

 

احمدی صفا تاکید کرد: اگر در این بازی ها بوکسوری سهمیه نگیرد، اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات جهانی فرانسه آخرین فرصت برای ورودی المپیک است. در آن بازی ها دیگر افرادی که از قاره های خود سهمیه گرفتند، شرکت نمی کنند و کار کمی راحت تر است.

او در خصوص حمایت ها و شرایط اردو گفت: واقعا همه شرایط برای ما مهیا است و هیچ کم و کسری به لحاظ حقوق ماهیانه و مکمل و دارو و لباس و سایر موارد نداریم و تمرینات منظمی را انجام می دهیم. تنها دغدغه ما این است که در بوکس لابی زیاد انجام می شود و انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این مورد رایزنی های لازم را انجام دهند تا حقی از بچه ها ضایع نشود.

احمدی در پایان گفت: با وجود تمام نابرابری ها بچه های ما هیچ چیزی از سایر رقبا کم ندارند. شاهین موسوی فقط یک قدم با کسب مدال جهانی فاصله داشت و اگر عدالت در مسابقات باشد، با دعای مردم همه با دست پر به کشور باز می گردیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول